חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערעור על דוח תנועה

ערעור על דוח תנועה
תוכן עניינים

ערעור על דוח תנועה הוא אחד ההליכים הנפוצים ביותר בהקשר לעבירות תעבורה. לרוב, המונח האמור מתייחס לדוחות מסוג ברירת משפט שהנהג יכול להגיש בעניינם בקשה להישפט או לחלופין לשלם אותם ולהשלים עם הסנקציות שלצידם.

ערעור על דוח התנועה מאפשר לנהג להתמודד באופן משפטי עם הסנקציות שמוטלות עליו כתוצאה מקבלת הדוח (למשל נקודות משרד הרישוי). לאחר הגשת בקשה להישפט, הדיון בעניינו של הדוח מועבר לבית המשפט לתעבורה.

במסגרת ההליך המשפטי, הנהג יכול לנסות לבטל את הדוח או לחלופין להגיע להסדר טיעון עם התביעה המשטרתית כך שסעיף העבירה ישונה לסעיף עבירה שאין לצידו נקודות משרד הרישוי. ברוב המקרים, ביטול הנקודות הינה המטרה המרכזית שלשמה נהגים שנרשמו לחובתם דוחות מגישים בקשות להישפט.

חשוב לציין כי ביטול הדוח או הגעה להסדרי טיעון מקלים כרוכים במשא ומתן מול התביעה המשטרתית והצגת כשלים משמעותיים בחומר הראיות. כפי שניתן להבין, הצלחה בערעור על דוח תנועה הינה במלאכה שמצריכה ניסיון, ידע והבנה משפטית בדיני התעבורה ובהליכים משפטיים. עורכי דין המתמחים בדיני תעבורה יודעים כיצד לפעול ולהביא לביטול הניקוד המופיע לצד העבירה.

במאמר זה נספק מידע אודות הדרך הנכונה להגיש ערעור על דוח תעבורה. נסביר את ההליכים הפרקטיים ונפרט את הסיכונים שכרוכים בהליך משפטי מעין זה.

מהו ערעור על דוח תנועה?

לאחר מתן הדוח בשטח על ידי השוטר או לחלופין לאחר שהנהג קיבל לידיו בדואר ישראל דוח מצלמה, הוא רשאי להגיש בגין הדוח בקשה להישפט, וזאת בתוך 90 ימים ממועד קבלת הדוח. הבקשה מוגשת באמצעות דואר רשום ונשלחת למטה התנועה של משטרת ישראל.

במועד הדיון בבית המשפט הנהג רשאי לנסות ולהוכיח את חפותו. הליך זה מכונה בלשון העם "ערעור" משום שהנהג מערער בפני בית המשפט על הכתוב בדוח שקיבל ועל אמינות הכתוב בו.  

ההבדל בין הזמנה לדין לברירת משפט

כאמור, הבקשה להישפט או הערעור על דוח התנועה מוגשים אך ורק כאשר מדובר בדוחות ברירת משפט. חשוב להבהיר כי לא ניתן להגיש בקשה להישפט בגין דוחות מסוג הזמנה לדין. כפי ששמם לרמז, בדוחות אלו הנהג ממילא צפוי להיות מוזמן לבית המשפט ואין לו אפשרות בחירה בעניין זה.

יש לציין כי דוחות תנועה מסוג חציית צומת באור אדום, דוח טלפון, אי עצירה בתמרור עצור או דוחות מהירות (מהירויות נמוכה) הם כולם דוחות מסוג ברירת משפט. המשמעות היא שבדוחות אלו לנהג יש שתי אפשריות. האחת, לשלם את הדוח ו-"לספוג" את הנקודות שרשומות לצידו וכן את הקנס הכספי. האפשרות השנייה שעומדת בפניו של הנהג הינה להגיש בקשה להישפט במטרה להילחם על חפותו או לבטל את הנקודות בבית המשפט.

הלכה למעשה, במסגרת הערעור הנהג תוקף באופן משפטי את רישום הדוח וטוען כי מסיבות כאלה ואחרות לא היה מקום לרשום אותו מלכתחילה. הואיל ומדובר בהליך שמצריך ידע משפטי רצוי ומומלץ כי עורך דין המתמחה בדיני תעבורה ייצג את הנהג וינהל עבורו את ההליך של ערעור על דוח התנועה. חשוב להבהיר כי ייצוג על ידי עורך דין לתעבורה מגדיל את הסיכויים לסיים את ההליך המשפטי בתוצאה טובה (למשל מחיקת הנקודות).

כיצד ניתן לערער על דוח תנועה?

יש לשים לב כי הזכות להגיש בקשה להישפט הינה זכות שמוגבלת בזמן. לנהג אשר נרשם לחובתו דוח תנועה ניתנים 90 ימים להגיש בקשה להישפט בגין הדוח. במקרה שהנהג איחר את המועד האמור המשטרה לא תאשר את הגשת הבקשה.

במקרה מסוג זה, הנהג יצטרך לפנות לבית המשפט בבקשה להארכת מועד להגשת בקשה להישפט על מנת לקבל את יומו בבית המשפט.

מהבחינה המעשית יצוין כי כל דוח תנועה שנרשם לנהג כולל ספח בקשה להישפט. נהג אשר מעוניין להישפט אמור למלא את הספח בהתאם להוראות שרשומות עליו ולשלוח אותו בדואר רשום לכתובת שמופיעה על גבי הדוח.

כיצד לשלוח את הבקשה להישפט?

חשוב לציין שאת הספח של הבקשה להישפט כדאי ומומלץ לשלוח בדואר רשום ולא דואר רגיל, שכן ובמידה והמשטרה לא תקבל את הבקשה מסיבה זו או אחרת הנהג עלול להפסיד את המועד להגשת ערעור על דוח תנועה. במקרים מסוג זה, ניתן יהיה להציג את אסמכתא בדבר משלוח הבקשה בדואר רשום כראיה לכך שהבקשה הוגשה במועד.

עוד יצוין כי מלבד הגשת הבקשה באמצעות הדואר ניתן להגישה גם באתר משטרת ישראל באמצעות פנייה מקוונת. בטרם ההגשה באתר, מומלץ לבדוק שכל הפרטים הנדרשים לצורך מילוי הבקשה נרשמו בצורה מדויקת ולא קיים חוסר כלשהו.

הפרוצדורה לאחר משלוח הבקשה להישפט למשטרת ישראל

לאחר משלוח הבקשה להישפט על ידי הנהג, מדור פניות נהגים במשטרת ישראל ישלח לו הזמנה לדיון. על הנהג מוטלת חובה להתייצב במועד ובשעה הנקובה בהזמנה לדיון. יצוין כי הזמנה זו נשלחת באמצעות דואר רשום ועל כן רצוי לבדוק כי קבלת הדואר לכתובת המעודכנת במשרד הפנים היא תקינה.

פעמים רבות הנהג לא מקבל את ההזמנה לדיון הואיל והוא לא מתגורר בכתובת הרשומה במשרד הפנים. חשוב להבין שמבחינת החוק, כאשר ההזמנה שנשלחה בדואר מוחזרת לשלוח מהסיבה "לא נדרש" אזי שהמשטרה יצאה ידי חובה מבחינת המסירה והדבר נחשב להמצאה כדין לכל דבר ועניין.

המשמעות המשפטית הינה שגם סטאטוס של "לא נדרש" מספיק מבחינת הוכחת חובת המסירה ובית המשפט רשאי לשפוט את הנהג בהעדרו גם כאשר הוא לא התייצב לדיון.

ודוק, ביטול פסק דין שניתן בהעדר דורש נימוקים מיוחדים ועלול לגבות מהנהג מחיר גבוה יותר בהשוואה למקרה שבו הוא היה מוודא את מועד הדיון ומתייצב אליו כנדרש.  

המתנה למועד הדיון לאחר משלוח הבקשה להישפט יכולה להיות קצרה מאוד אך לא אחת דוחות אשר טופלו על ידי משרדנו מועד הדיון בעניינם התעכב מעבר לשנה. לכן יש להתאזר בסבלנות ולהמתין למועד הדיון.

בגין אלו דוחות ניתן להגיש ערעור?

למעשה, ניתן להגיש ערעור לגבי כל דוח תעבורה מסוג ברירת משפט אשר נרשם לנהג. רשימת הדוחות אשר ניתן להגיש ערעור לגביהם אינה מוגבלת לדוח כזה או אחר אך בהחלט בטרם הגשת הערעור מומלץ יש לשקול היטב את הצעדים המשפטיים. בין הדוחות הנפוצים אשר ניתן להגיש ערעור לגביהם ניתן למצוא את הדוחות הבאים:

  • דוח על טלפון נייד – דוח זה כולל 8 נקודות משרד הרישוי וכן קנס כספי על סך 1,000 ₪.
  • דוח על חגורת בטיחות – דוח זה כולל 6 נקודות משרד הרישוי וקנס כספי על סך 250 ₪.
  • דוח בגין ביצוע עבירת מהירות מופרזת. עבירת מהירות מתחלקת למספר דרגות כאשר לצד הקנס הכספי יכול שירשם לנהג 8 נקודות או 10 נקודות תלוי במהירות בה נתפס.
  • דוח על חציית צומת באור אדום – דוח זה כולל 1,500 ₪ קנס כספי וכן רישום של 10 נקודות משרד הרישוי.
  • דוח על תמרור עצור – אי עצירה בתמרור עצור גורר רישום של דוח תנועה הכולל 4 נקודות משרד הרישוי וכן קנס כספי על סך 250 ₪.

קראו עוד בנושא הנקודות במאמר שכתבתי אודות נקודות משרד הרישוי.

מה צפוי לנהג לאחר הגשת הבקשה להישפט?

לאחר הגשת הבקשה להישפט, הנהג יקבל זימון להתייצב בבית משפט לתעבורה הכולל תאריך ושעה. על הנהג להתייצב במועד הדיון שאם לא יעשה זאת עלול הוא להישפט בהיעדרו. במצב מסוג זה בית משפט רשאי להטיל על הנהג עונשים ככל שימצא לנכון.

בדומה להליכים פליליים, גם בתיקי תעבורה מתנהל דיון "הקראה". זהו הדיון הראשון בתיק התעבורה והוא פותח את ההליך המשפטי. במועד הדיון בית המשפט ישאל את הנהג האם הוא מבין את העבירה שמיוחסת לו ויבקש ממנו להעביר את תשובתו לכתב האישום. במסגרת תשובתו לכתב האישום הנהג צריך להודיע האם הוא כופר בעבירה המיוחסת לו או מודה באשמה. קראו עוד אודות הקראה בהליכים פליליים במאמר שכתבתי בנושא תיק פלילי.

פעמים רבות נהגים אשר הגישו בקשה להישפט מתקשים להסביר לשופט מדוע הגישו את הבקשה למשפט. חשוב לציין ששיטת מצליח לא עובדת בהליכים משפטיים. בקשות סרק אשר תוגשנה במטרה להביא לביטול הדוח או הניקוד מבלי שיש מאחוריהן נימוקים משפטיים עלולות להיות בעוכרו של הנהג ולפגוע בו יותר מכפי שהיה קודם לכן. מסיבה זו, רצוי להיעזר בעורך דין לתעבורה כאשר מגישים ערעור על דוח תנועה. עורך דין תעבורה הינו בעל מיומנות והיכולת מקצועית להסביר את הנימוקים אשר הביאו להגשת הבקשה להישפט.

האם מומלץ לייצג את עצמך בדוח תעבורה?

ישנה שמועה מוטעית כי בבית משפט תובעים משטרתיים רצים לסגור הסדר בכל דוח שמגיע לשולחנם. נהגים רבים אשר נרשמו להם דוחות תנועה מאמינים כי יגיעו לבית המשפט שם ימתין להם תובע משטרתי אשר יסגור להם את התיק ללא ניקוד עם קנס כספי מופחת.

נהגים רבים אשר חשבו באופן דומה למצוין לעיל לא קיבלו את התוצאה ששאפו אליה ובנוסף אף הרעו את מצבם המשפטי והקשו על עורך דינם שנכנס לתמונה בשלב מאוחר יותר.

חשוב לציין ששיחה עם תובע משטרתי בנוגע לדוח אשר לא הבשילה לכדי הסדר טיעון תתועד בכתב על ידי התובע. לאחר מכן, יהיה קשה לשכנע את התביעה המשטרתית לחזור בה מעמדתה העונשית כפי שהועלתה על הכתב על ידי התובע.

האם מותר להפעיל וייז תוך כדי נהיגה?

נהגים רבים כלל לא מודעים לחוק ולדקויותיו ונראה להם כי ההיגיון שלהם גובר על דברי החוק. כדוגמא לכך ניתן לציין כי נהגים רבים סבורים, שהחזקת הטלפון הנייד תוך כדי נהיגה לצורך הפעלת ה-"וויז" הינה פעולה חוקית תקינה.

מדובר בסברה מוטעית מבחינה משפטית וחוקית, שכן עבירת השימוש בטלפון הנייד בנייד כוללת גם את החזקת הטלפון ולא רק את השימוש בו. נהג זה אשר יגיע לבית המשפט ויטען כי החזיק את הטלפון לצורך הפעלת ה-"וויז" עלול להיות מורשע על ידי בית המשפט. יתרה מכך, בית המשפט אף רשאי להטיל על הנהג קנס כספי גבוה יותר מהקנס המקורי ולעיתים גם פסילת רישיון נהיגה (תלוי בעברו התעבורתי).

יש לזכור כי כאשר נהג נכנס לכותלי בית המשפט, השופט לא מחויב להטיל עליו את הקנס המקורי, אלא שהוא רשאי להשית עליו כל עונש שימצא לנכון בהתאם לעברו התעבורתי ויתר נסיבות העבירה. בהתחשב באמור לעיל, ועל מנת שלא תגרמנה טעות קריטית, מומלץ להיוועץ עם עוד המתמחה בדיני תעבורה אשר יסייע לנהג להבין כיצד מוטב שיפעל.  

נהג חדש וערעור על דוח תעבורה

ערעור על דוח תעבורה כאשר מדובר בנהג חדש הינו בעל משמעות גבוהה יותר מאשר בעניינים של נהגים ותיקים. הסיבה לכך נעוצה בכך שהרשעה ברוב מעבירות התעבורה עלולה לפגוע ברישיון הנהיגה של הנהג חדש ולהוביל לכך שיוטלו עליו סנקציות מטעם משרד הרישוי, לרבות ביצוע מבחנים שונים והארכת תקופת הנהג חדש לשנתיים נוספות. על כן מוטב לנהג חדש המקבל דוח תעבורה להיוועץ עם עורך דין המתמחה בדיני תעבורה. קראו עוד בנושא עבירות של נהג חדש במאמר שכתבתי אודות נהיגה ללא מלווה.

חשוב לציין שהעבירות שהרשעתן פוגעת משמעותית ברישיונו של הנהג החדש מפורטות בתוספת השלישית לפקודת התעבורה. כאשר הנהג לא מטפל בדוחות תנועה בגין עבירות אלו, הוא עלול לאבד את רישיונו. עורך דין המתמחה בדיני תעבורה יוכל להסביר לנהג חדש כיצד עליו לפעול ומה עליו לעשות על מנת שניתן יהיה לטפל בדוח התנועה באופן המקצועי ביותר.

מומלץ לנהג חדש אשר רישיון הנהיגה חשוב לו לפנות ליעוץ מקצועי במהירות האפשרית עם קבלת הדוח. כך ניתן יהיה לסייע לו ולהביא לשינוי סעיף העבירה לעבירה אשר אינה פוגעת בנהג חדש.

כדוגמא לעניין זה ניתן לציין שכל עבירות המהירות פוגעות ברישיון הנהיגה של הנהג החדש, לרבות עבירות מהירות שאינן נושאות לצדן נקודות. בעבירות מסוג זה, הפתרון המשפטי הטוב ביותר עבור הנהג החדש הינו שבמסגרת הסדר הטיעון העבירה תשונה לעבירה של מהירות בלתי סבירה. זוהי עבירת המהירות היחידה שהרשעה בה אינה פוגעת ברישיון הנהיגה של הנהג החדש. באופן הזה הנהג יהיה מוגן מהטלת סנקציות על ידי משרד הרישוי ויוכל לשמור על רישיון הנהיגה שלו. קראו עוד אודות הסדרי טיעון בתיקי תעבורה במאמר שכתבתי אודות עבירת נהיגה בשכרות.

ערעור על דוח תנועה לאחר שחלפו 90 הימים קבועים בחוק להגשת הבקשה להישפט

כפי שצוין קודם לכן, ערעור על דוח תנועה חייב להיות מוגש במסגרת 90 הימים ממועד קבלת הדוח. הנהג שקיבל את הדוח נדרש להסתכל על הרשום בדוח ולבדוק מהו המועד האחרון לתשלומו. המועד האחרון לתשלום הדוח זהו המועד האחרון בו ניתן להגיש את הבקשה להישפט.

ככל וחלפו 90 הימים הקבועים בחוק למשלוח הבקשה להישפט הרי שהחזרת הגלגל לקדמותו אפשרית אך אינה פשוטה. במצב מסוג זה הנהג יכול להגיש לבית המשפט בקשה להארכת מועד להישפט. במסגרתה עליו לנמק את האיחור בהגשת הבקשה. במסגרת ההליך משפטי של בקשה להארכת מועד להישפט בית המשפט רשאי להאריך את המועד ולאפשר לנהג להישפט בגין הדוח על אף שאיחר את המועד החוקי להגשת הבקשה.

חשוב לציין שבקשה להארכת מועד להישפט אינה מתקבלת כדבר שבשגרה ולכן נדרש להציג נימוקים כבדי משקל לאיחור בהגשת הבקשה. נימוקים לאיחור בהגשת הבקשה יכולים להיות מצב רפואי, אי קבלת הדוח בדואר ישראל וכדומה. את הבקשה יש להגיש בליווי תצהיר המאומת על ידי עורך דין ולצרף לה כל מסמך רלוונטי היכול לתמוך בטיעונים המפורטים בה.

ראו טבלה מסכמת שלבי ההליך בערעור על דוח תנועה

הפעולה הנדרשתמה צפוי לנהגפעולות נלוות
קבלת הדוח על ידי השוטר או בדואר ישראללנהג יש 2 אפשרויות. להגיש בקשה להישפט או לשלם את הדוח.את הגשת הבקשה להישפט יש להגיש בתוך 90 ימים ממועד קבלת הדוח.
המתנה למועד הדיוןלאחר משלוח הבקשה להישפט ישלח לנהג בדואר רשום מועד לדיון משפטי בעניין הדוח.מומלץ לעקוב אחרי מועד הדיון. 
קבלת מועד לדיון הכולל תאריך ושעהעל הנהג להתייצב בבית משפט לתעבורה כפי שנמסר לו בטופס ההזמנה.ככל והנהג לא יתייצב למועד הדיון עלול בית המשפט לשפוט אותו בהעדרו ולהשית עליו עונשים כפי שימצא לנכון.
במהלך הדיון המשפטי על הנהג להשיב לבית המשפט תשובה ברורה לגבי המיוחס לו בדוח.על הנהג להשיב אם הוא מודה במיוחס לו בכתב האישום או כופר.ככל והנהג יודה במיוחס לו יורשע בעבירה הרשומה בדו"ח לרבות רישום הנקודות
במידה והנהג לא הגיש בקשה להישפט במסגרת 90 הימים לא ניתן להגיש את הבקשה לאחר מכן.על הנהג לפנות לבית המשפט בבקשה להארכת מועד להישפט ולנמק מדוע איחר בהגשת הבקשה.על הנהג לנמק את בקשתו ולהסביר מדוע לא הגיש את הבקשה בזמן.

כיצד יש לטפל בדוח תעבורה באופן מקצועי ומשפטי

ערעור על דוח תעבורה הוא עניין הדורש מומחיות משפטית וכן ביצוע פעולות פרוצדורליות הכוללות צילום חומר חקירה בלשכת התביעות וכן ניהול משא ומתםן עם התביעה המשטרתית.

מיד עם הגשת הבקשה להישפט, יש לפנות למשטרת ישראל בבקשה לקבל את כל החומר הרלוונטי בעניין הדוח. יש לשים לב כי חומר החקירה אמור לכלול דוחות פעולה של השוטרים אשר היו מעורבים בביצוע הפעולות השונות וכן כל חומר אחר.

לאחר צילום החומר הקיים בידי המשטרה יש לערוך רשימת כשלים מפורטת אשר תעסוק בכל הפגמים העולים מחומר החקירה. מאמר זה אינו עוסק בכשלים בחומר ראיות מומלץ לקבל ייעוץ משפטי מתאים הקשור לעניין זה. את רשימת הכשלים יש להציג בפני לשכת התביעות ולחתור לביטול הדוח או השגת הסדר טיעון מקל.

הסדר טיעון מקל יכול להיות לדוגמה הפחתת הניקוד המופיע לצד העבירה או סיום התיק ללא פסילת רישיון נהיגה בפועל ככל ומדובר בתיק תאונת דרכים למשל. את רשימת הכשלים יש לערוך באופן מקצועי וענייני אשר תשכנע את התובע המטפל בתיק להגיע עמכם להסדר טיעון.

ככל ולא ניתן להגיע להסדר טיעון עם לשכת התביעות, יש להיערך לניהול התיק וחקירת השוטרים המעורבים בטיפול בו בניסיון לשכנע את בית המשפט לזכות את הנהג מהעבירה המיוחסת לו או לשכנע את לשכת התביעות להגיע להסדר טיעון מקל.

חשוב לציין שכאשר חומר הראיות מעמיד יסוד איתן להרשעת הנהג הוא אינו מותיר מקום רב למרחב במשא ומתן מול התביעה המשטרתית. במקרה מסוג זה נדרש להילחם משפטית בכל הכלים האפשריים ומומלץ לעשות זאת באמצעות עורך דין הבקיא בפרוצדורה ובחקיקה.

טיפול בדוח תנועה באמצעות עורך דין המתמחה בתחום זה

ערעור על דוח תנועה הוא עניין הדורש ידע, ניסיון והכרת המערכת המשפטית. לא אחת משרדנו נתקל בנהגים אשר ניסו בכוחות עצמם לטפל בדוחות תנועה אשר נרשמו להם ובסופו של יום השיגו את התוצאה ההפוכה מכפי שקיוו. מסיבה זו, יש לפנות לעורך דין המתמחה בדיני תעבורה על מנת שיוכל לסייע לנהג להתמודד עם הדוח.

אין להקל ראש בעבירות תעבורה שכן מדובר בעבירות שלעיתים מוטלים בגינן עונשי פסילה ממושכים ואפילו מאסר (כאשר מדובר בעבירות תעבורה חמורות כגון נהיגה תחת השפעת סמים).  מומלץ לכל נהג בפרט אם מדובר בנהג חדש לפנות לעורך דין על מנת שרישיון הנהיגה שלו ישמר.

קיבלתם דוח תנועה? אל תתמודדו עם זה לבד. צרו קשר עם משרדנו בהקדם ואנו נסייע לכם להבין מהן האפשרויות העומדות בפניכם וכיצד עליכם להתמודד עם הדוח באופן נכון ומקצועי. זכרו, נקודות משרד הרישוי הן עניין אשר עלול לפגוע קשות ברישיון הנהיגה שלכם, טפלו בהן היום ויפה שעה אחת קודם.

מחפש עורך דין לתעבורה בחיפה? מחפש עורך דין לתעבורה בצפון? נשלח אליך דוח תנועה הביתה? מוזמן להתקשר לעו"ד אביב מזרחי 0504-399-440.

הערה:

מאמר זה מאגד מידע כללי וראשוני ואינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. אין להסתמך על הכתוב מבלי להתייעץ עם עורך דין העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת החלטה. הדברים נכונים למועד כתיבתם בלבד, ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת.

כותב המאמר הינו עורך דין פלילי אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו ובתחום התעבורה. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, שכרות, נהיגה בזמן פסילה, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, עבירות מין, הליכי מעצר, ייעוץ לפני חקירה, שימוע בפני קצין תנועה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי
אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

עו"ד מע"מ
ייצוג חשודים ונאשמים
עו"ד מע"מ

עו"ד מע"מ הינו כינוי לעורך דין שעוסק בעבירות כלכליות ובעבירות צווארון לבן ובאופן ספציפי בעבירות לפי חוק ערך מוסף. כפי שידוע לכל, מע"מ הינו קיצור

התליית רישיון נהיגה
כל הפוסטים
התליית רישיון נהיגה

התליית רישיון נהיגה הינה סנקציה מנהלית שמשרד הרישוי מטיל על נהגים והלכה למעשה אוסרת עליהם לנהוג בכל כלי רכב מנועי. חשוב להדגיש כי ישנן מספר

דילוג לתוכן