חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נהיגה ללא מלווה

נהיגה ללא מלווה
תוכן עניינים

עבירת נהיגה ללא מלווה היא עבירת תעבורה שנתפסת על ידי התביעה המשטרתית ובתי המשפט כעבירה חמורה למדי. העמדה לדין בעבירה זו אינו עניין שראוי לזלזל בו או להקל בו ראש.

לנהג חדש אשר ייתפס נוהג בניגוד לחובה זו עלול להיענש בחומרה ונמצא בסכנה שרישיונו ייפסל על ידי בית המשפט. כפי שיוסבר במאמר זה, עבירת הנהיגה ללא מלווה הינה עבירת תעבורה שלצדה קבוע עונש מינימום שעומד על 3 חודשי פסילת רישיון. לצד פסילת הרישיון, הנהג החדש צפוי גם לעונשים נלווים כגון פסילה על תנאי וקנס כספי.

מעבר לעונשים אשר יוטלו על הנהג חדש על ידי בית המשפט, פסילת רישיון הנהיגה שלו לתקופה של שלושה חודשים כפי שקובע החוק, עלולה להשליך על רישיונו של הנהג ולפגוע בו  גם לטווח הרחוק.

יצוין בעניין זה כי בתום תקופת הנהג חדש, ולצורך חידוש רישיון הנהיגה, יהיה על הנהג לבצע מבחן עיוני, מבחן תאוריה וכן מעמדו כנהג חדש יחודש לתקופה של שנתיים נוספות. מדובר בסנקציות המוטלות על ידי משרד הרישוי ללא כל קשר לבית המשפט. קראו עוד אודות נקודות משרד הרישוי במאמר הבא.

במאמר זה ריכזנו עבור הנהג חדש את כל המידע הנדרש אודות עבירת נהיגה ללא מלווה והשלכותיה. אנו נעמוד על העונשים הצפויים לנהג אשר נתפס נוהג ללא מלווה וכן נסביר כיצד ניתן להתמודד עם עבירה זו, לשמור על רישיון הנהיגה ולמנוע את הסנקציות העתידיות מאת משרד הרישוי.

הרציונל עומד מאחורי הדרישה למלווה בתקופת קבלת רישיון הנהיגה

המטרה שלכאורה עומדת מאחורי הדרישה לתקופת ליווי שבה מחויב נהג חדש לאחר קבלת רישיון הנהיגה, מתחלקת לשני מישורים המשלימים אחד את השני.

  • בדרך כלל, נהגים חדשים המקבלים זה עתה את רישיון הנהיגה הינם נהגים צעירים ולא מנוסים. בהתאם לכך, הנחת המוצא היא ששיקול הדעת שלהם אינו בשל דיו על מנת שניתן יהיה לסמוך עליהם באופן שיתיר את נהיגתם ללא מלווה.
  • ניסיון בנהיגה היא יכולת נרכשת הדורשת פרקטיקה והתנסות. גם נהגים בוגרים אשר קיבלו זה עתה לראשונה בחייהם רישיון נהיגה, אינם מנוסים בשליטה על כלי רכב מנועי. השילוב של נהג צעיר (בגיל) והעדר ניסיון בנהיגה הינו שילוב שלכאורה מהווה סיכון גבוה יותר בהשוואה לנהג מבוגר אשר זה עתה קיבל את רישיון הנהיגה.

יתרה מכך, מחקרים מצביעים על העובדה כי נהגים צעירים מעורבים באופן משמעותי יותר מנהגים אחרים בתאונות דרכים.

כפי שניתן להבין, הדרישה למלווה בתקופת הנהג חדש הינה בעלת תכלית ומטרה. אין ספק שמעבר לעניין המשפטי שנקבע בחוק הרי שגם עומד מאחוריה רציונל מוסרי, חינוכי ושמירה על יתר משתמשי הדרך.

מהו משך הזמן המחייב נהג חדש לנהוג כשמלווה לצידו

כפי שציינתי במאמרים אחרים שכתבתי בנושא התעבורה, נהג חדש הינו נהג אשר טרם מלאו שנתיים מהיום שבו הוציא לראשונה את רישיון הנהיגה שלו.

חשוב לציין שלסטאטוס של נהג חדש אין הגבלת גיל והוא אינו סטאטוס ששמור לצעירים בלבד. דהיינו, נהג מבוגר אשר הוציא זה עתה את רישיון הנהיגה שלו גם יוגדר כנהג חדש לתקופה של שנתיים ללא קשר לגילו.

באשר לתקופת הליווי, החוק קובע כי במהלך ששת החודשים הראשונים לאחר הוצאת רישיון הנהיגה, הנהג החדש זקוק למלווה אשר יישב לצידו במהלך הנסיעה וישמש לו מעין מורה דרך.

במהלך שלושת החודשים הראשונים לאחר הוצאת הרישיון הנהג החדש נדרש לנהוג בליווי מלווה בכל שעות היממה. לאחר שחולפים שלושת החודשים הראשונים של תקופות הליווי הנהג החדש נדרש לנהוג בליווי רק בשעות הלילה. החובה למלווה לילה חלה החל מהשעה 21:00 בערב ועד לשעה 06:00 ביום שלמחרת.

הדרישה למלווה לילה למשך שלושה חודשים נוספים מלמדת כי המחוקק ראה לנכון להקפיד הקפדה יתרה על נהגים חדשים הנוסעים בשעות החשכה. הקפדה זו נובעת ממספר סיבות וביניהן ראות לקויה בשעות הלילה ונטיית צעירים לבלות ולשתות אלכוהול בשעות הלילה.

לכאורה, הדרישה למלווה בשעות הלילה אמורה בין היתר למנוע וכן למנוע מנהגים צעירים לעלות על כלי הרכב לאחר ששתו משקאות משכרים. קראו עוד אודות בנושא זה במאמר שכתבתי על נהיגה בשכרות.

מי יכול להיות מלווה לנהג חדש?

כדי לשים לב כי לא כל נהג רשאי להיות מלווה לנהג חדש וכי רק נהג אשר עומד בתנאים אשר נקבעו בחוק יוכל לבצע תפקיד זה. יצוין כי רק נהגים שגילם מעל לגיל ומחזיקים ברישיון נהיגה עם ותק של לפחות 5 שנים רשאים לשמש כמלווים לנהג חדש.

יתרה מכך, נהג מלווה נדרש להחזיק בדרגת רישיון נהיגה לפחות ברמה שבה מחזיק הנהג החדש שאותו הוא מלווה. לדוגמא, ככל ולנהג רישיון נהיגה בדרגת C1 הרי שגם למלווה חייבת להיות דרגת רישיון זהה.

עוד יצוין כי כאשר גילו של הנהג המלווה הינו 30 ומעלה הוא יכול להיות נהג מלווה גם כאשר וותק הנהיגה שלו עומד על 3 שנים ומעלה.

חשוב להבהיר כי כאשר נהג מלווה אינו עומד בתנאי החוק כגון דרגת רישיון וותק הנהיגה הוא אינו כשיר לשמש כמלווה.

העונש הצפוי לנהג חדש אשר נתפס נוהג ללא מלווה 

עבירת נהיגה ללא מלווה הינה עבירה חמורה הגוררת הזמנה לדין בבית משפט לתעבורה וכן שימוע מנהלי בפני קצין משטרה. קראו עוד אודות שימוע בפני קצין תנועה במאמר הבא.

בדומה לעבירת שכרות ועבירות תעבורה אחרות, גם בעבירה זו בחר המחוקק לקבוע עונש פסילת רישיון נהיגה מינימלי לנהג החדש אשר יורשע בביצועה.

בהתאם לפקודת התעבורה, עונש פסילת רישיון נהיגה המינימלי שיוטל בעבירה זו יעמוד על 3 חודשי פסילה. קראו גם אודות עבירת נהיגה תחת השפעת סמים שגם לצדה קבוע עונש פסילת רישיון מינימלי.

מעבר לפסילת רישיון הנהיגה הרי שיוטלו על הנהג עונשים נוספים כגון פסילה על תנאי, קנס כספי ולעיתים אף התחייבות כספית להימנע מביצוע עבירה נוספת לתקופה שתיקבע על ידי בית המשפט.

כפי שיוסבר בהמשך המאמר, מספר חודשי הפסילה אשר יוטלו על הנהג חדש במסגרת גזר הדין, אינם סוף הסיפור, שכן עצם הטלת הפסילה עלולה בסבירות גבוהה (ואפילו וודאית) להוביל לכך שמשרד הרישוי ינקוט נגדו סנקציות וייתלה את רישיון הנהיגה שלו.

במידה והנהג החדש ולא יפעל לטפל בתיק באמצעות עורך דין המתמחה בדיני תעבורה, הוא עלול הוא להיקלע לתסבוכת מתישה מול משרד הרישוי ובין היתר להידרש לביצוע מבחנים שונים כתנאי לקבלת רישיונו בחזרה.

עבירת נהיגה ללא מלווה גוררת שימוע מנהלי בפני קצין משטרה

ישנן עבירות תעבורה מסוימות, רובן עבירות תעבורה חמורות, אשר מקנות סמכות לקצין משטרה בדרגת מפקח ומעלה לשלול מנהלתית את רישיון הנהיגה של הנהג לתקופה של 30 ימים. אחת מאותן עבירות שמקנות סמכות לקצין המשטרה לפסול את רישיונו של הנהג בהליך המנהלי היא עבירת הנהיגה ללא מלווה.

חשוב לציין שהשלילה המנהלית מוטלת על ידי הקצין ללא קשר לתוצאות המשפט וללא תלות בעונש אשר יושת על הנהג בסוף ההליך המשפטי.

עוד יצוין כי, בדומה לסמכות לשלול רישיון נהיגה של נהג, קצין המשטרה מחזיק גם בסמכות מקבילה לאסור את השימוש ברכב בו נהג הנהג ללא מלווה לתקופה של 30 ימים. קראו גם על תפיסת חפצים בהליכים פליליים במאמר בנושא בקשה להחזרת תפוס מהמשטרה .

לכאורה, השלילה המנהלית אינה מהווה עונש כלשהו, אלא שהיא מבטאת את רצונו של המחוקק לשמור על משתמשי הדרך והרחקת הנהג אשר ביצע עבירת תעבורה חמורה מהכביש.

כאמור, נהג חדש אשר נתפס נוהג ללא מלווה יוזמן לשימוע בפני קצין משטרה אשר צפוי לשלול את רישיון הנהיגה שלו וכן לאסור את השימוש ברכבו.

ישנה חשיבות עצומה להיוועצות עם עורך דין טרם התייצבות לשימוע בפני קצין המשטרה. ייעוץ מקצועי על ידי עורך דין לתעבורה ואף ליווי משפטי לשימוע יכולים לסייע לנהג להותיר את רכבו בחזקתו ובמקרים מסוימים גם להימנע מפסילת רישיון נהיגה.

ראוי להדגיש כי כאשר נהג ייתפס שהוא נוהג בזמן שהוא למעשה נפסל מנהיגה על ידי קצין התנועה צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום בגין עבירה חמורה של נהיגה בזמן פסילה.

בהקשר לעבירה זו אין משמעות לזהות הגורם שהטיל את הפסילה (בית משפט או קצין) ובכל מקרה של נהיגה בניגוד לפסילה מדובר בעבירה של נהיגה בפסילה.

פניה לבית משפט לתעבורה לביטול החלטת קצין המשטרה

חשוב להדגיש כי בדומה לכל החלטה מנהלית, גם החלטת הקצין הממונה בדבר פסילת רישיון או איסור שימוש ברכב, הינה החלטה שניתנת לתקיפה ולערעור. היה וקצין המשטרה החליט לאסור את השימוש ברכב או לשלול את רישיון הנהיגה לתקופה של 30 ימים, ניתן לעתור לבית משפט לתעבורה בבקשה לביטול החלטת הקצין.

בקשה זו מכונה בקשה לביטול פסילה מנהלית. הבקשה האמורה מוגשת לבית המשפט אשר באזור סמכותו התבצעה העבירה.

לדוגמא, כאשר העבירה שבגינה הקצין החליט לפסול את הנהג התבצעה בעיר חיפה, אזי שהבקשה לבטל את הפסילה המנהלית תוגש לבית המשפט לענייני תעבורה בחיפה. קראו עוד אודות כללי סמכות מקומית במאמר עורך דין פלילי בחיפה .

תוך כמה זמן יתקיים דיון בעניין ביטול הפסילה המנהלית?

מטבע הדברים, הואיל ומדובר בפסילה זמנית שמוגבלת ל-30 ימים, קיימת חשיבות למועד שבו יתנהל הדיון בבית המשפט בעניין ביטול הפסילה. ככל שהדיון ייערך במועד רחוק יותר מהמועד שבו הוטלה הפסילה, כך התועלת מהגשת הבקשה והסעד שאותו הנהג מבקש לקבל מבית המשפט פוחתים בחשיבותם.

חשובה לציין ולהרגיע בהקשר זה, כי לרוב, מועד דיון בבקשה יערך בתוך ימים ספורים. לאחר הדיון או במהלכו, בית המשפט יחליט אם להיעתר לבקשה ולהשיב לנהג את רישיון הנהיגה שלו ואם לאו.

השיקולים שמנחים את בית המשפט בדיון בעניין ביטול פסילה מנהלית

במסגרת הדיון בבקשה לביטול פסילה מנהלית בית המשפט ישקול שלושה שיקולים עיקריים ומרכזיים (לא מצטברים) טרם ייעתר לה ויורה על ביטול החלטת קצין המשטרה.

כפי שיפורט להלן, בהליך לביטול הפסילה בית המשפט ייבחן האם מתקיימות ראיות לכאורה להוכחת האשמה, מהי מידת המסוכנות של הנהג והאם השימוע המנהלי התקיים בצורה תקינה בהתאם לכללי המשפט המנהלי.

ראיות לכאורה

הסוגייה הראייתית היא הסוגייה הראשונה שבית המשפט בוחן במסגרת ההליך לביטול פסילה מנהלית. המשמעות של ראיות לכאורה הינה כי התביעה מציגה מספיק ראיות כך שמתקיים סיכוי סביר שבתום ההליך המשפטי שיתנהל נגד הנהג הוא אכן יורשע בדין.

ראוי להבהיר שמדובר ברף ראייתי שאינו גבוה במיוחד וברוב המקרים בית המשפט אכן ייקבע מתקיימות ראיות לכאורה. חשוב לציין כי רף ראייתי זה דומה לרף שאותו התביעה חייבת להציג לבית המשפט בהליכים פליליים כאשר היא מבקשת לעצור נאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. קראו עוד אודות ראיות לכאורה במאמר שכתבתי בנושא מעצר עד תום ההליכים.

ככל ובית המשפט יקבע כי לא קיימות ראיות לכאורה בנוגע למיוחס לנהג, תבוטל החלטת הקצין והרישיון יוחזר לנהג.

כאמור, לצורך דיון בבקשה די בכך שהתביעה תציג ראיות גולמיות ובסיסיות על מנת שבית המשפט יקבע כי קיימות ראיות לכאורה. התביעה המשטרתית אינה צריכה להוכיח מעבר לראיות לכאורה לגבי אשמתו של הנהג ואין מדובר באותו רף ראייתי שהיא נדרשת להציג בתיק העיקרי (כלומר על מנת להרשיע את הנהג.

מסוכנות הנהג

ככל שמדובר בנהג שהורשע בעבר בעבירות תעבורה נוספות, אשר לדעת בית המשפט מעידות על היותו נהג מסוכן, כך סביר להניח כי בית המשפט ידחה את בקשתו לקיצור הפסילה.

מטבע הדברים, הרשעות רבות בתחום התעבורה יכולות להעיד כי מדובר בנהג אשר אינו מקפיד על כללי התנועה ועל כן לכאורה מדובר בנהג שמהווה סיכון למשתמשי הדרך.

בדרך כלל, כאשר מדובר בנהג חדש, העדר הרשעות אינו מהווה אינדיקציה לכך שמדובר בנהג זהיר. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שנהג חדש מחזיק ברישיון זמן קצר בלבד כך שלא היו לו די הזדמנויות לבצע עבירות.

שימוע תקין

סוגייה זו עוסקת בשימוע עצמו ובשאלה האם הוא התנהל בהתאם לכללים המנהליים המקובלים. יצוין בהקשר זה כי החלטת קצין המשטרה השוללת את רישיון הנהיגה צריכה להיות מנומקת ומפורטת.

ככל והחלטת הקצין אינה מפורטת או לוקה בחסר, בית המשפט רשאי לפגוע כי זכותו של הנהג לשימוע הוגן נפגעה. יתרה מכך, בית המשפט יכול לראות בפגם בשימוע כנימוק שמצדיק להיעתר לבקשת הנהג ולהורות על ביטול הפסילה והחזרת רישיון הנהיגה.

בפרקטיקה, פעמים רבות טופס השימוע לוקה בחסר וקצין המשטרה כלל לא מנמק את החלטתו. במקרה זה, ניתן לעתור לבית המשפט על בסיס עילה זו ולתקוף את החלטת הקצין על בסיס נימוקים משפטיים.

ביטול פסילה מנהלית

בית המשפט רשאי להיעתר לבקשה לביטול פסילה מנהלית במלואה ולהורות על החזרת רישיון הנהיגה לנהג לאלתר. ככל ובית המשפט יחליט לא להיעתר לבקשה במלואה הוא רשאי לקצר אותה לתקופה שיימצא לנכון.

לדוגמא, לקצר את הפסילה ולקבוע שבמקום 30 ימי פסילה הנהג יהיה פסול ל-15 ימים בלבד. מטבע הדברים, בית המשפט רשאי גם לדחות את הבקשה לביטול הפסילה על הסף.

האם מומלץ לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול החלטת קצין המשטרה?

פעמים רבות מתעוררת השאלה האם מבחינת כדאיות מומלץ לפנות לבית המשפט לביטול החלטת קצין המשטרה או שמה עדיף להותיר את ההחלטה על כנה.

האמת היא שאין תשובה חד משמעית לשאלה זו הואיל וסיכויי ההצלחה של הבקשה משתנים ממקרה למקרה בהתאם לנסיבותיו הפרטניות. בהתאם לכך, כדאי ומומלץ להיוועץ עם עורך דין המתמחה בדיני תעבורה לצורך הבנת הנסיבות המשפטיות הפרטניות וסיכויי ההצלחה.

ישנם מקרים בהם משיקולים טקטיים מומלץ להותיר את החלטת הקצין ולא לערער עליה היות  וממילא בסופו של יום צפוי הנהג לפסילה ובמקרה זה ניתן לבקש מבית המשפט מאוחר יותר לקזז את הפסילה המנהלית מכל פסילה אשר תוטל עליו. עורך דין המתמחה בדיני תעבורה יוכל לסייע לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם תוך הערכת כל הסיכונים והסיכויים במקרה הספציפי שלכם.

כיצד תשפיע עבירת נהיגה ללא מלווה על רישיון הנהיגה לטווח הארוך?

באופן טבעי, נאשמים בתיקי תעבורה, מועסקים בעונש הסופי שיוטל עליהם בבית משפט ונוהגים לבקש מעורך דינם להימנע שיסיים את התיק ללא פסילת רישיון וללא קנס. ראוי להבין במקרה של עבירת נהיגה ללא מלווה קיימות השלכות רחוקות טווח מעבר לפסילה והעונשים שבית המשפט ישית על הנאשם בהליך המשפטי.

לצד עבירת נהיגה ללא מלווה קבוע עונש פסילת רישיון מינימלי שעומד על שלושה חודשי פסילה. כאשר בית המשפט מטיל על נהג חדש פסילת רישיון שעולה על שלושה חודשי פסילה משרד הרישוי צפוי להטיל עליו סנקציות כתנאי לחידוש הרישיון.

בין היתר, הנהג החדש צפוי להידרש על ידי משרד הרישוי לבצע מבחן עיוני (תיאוריה) ומעשי (טסט) כתנאי לחידוש הרישיון שלו לאחר שיסיים לרצות את הפסילה שבית המשפט הטיל עליו. יתרה מכך, במצב מסוג זה, משרד הרישוי צפוי לחדש את הסטטוס של הנהג כ-"נהג חדש" לשנתיים נוספות.  

כאמור, במקרים שבהם הנהג החדש לא יהיה מיוצג על ידי עורך לתעבורה שבקיא בעבירות אלו הוא צפוי להינזק משמעותית ולהסתבך בהליכים בירוקרטיים מתישים מול משרד הרישוי.

ביטוח רכב לנהג חדש

מעבר לסנקציות הקשות שפורטו לעיל, גם ביטוחי הרכב של הנהגים החדשים הינם יקרים באופן משמעותי בהשוואה לביטוחים של נהגים ותיקים. במידה והנהג יוגדר פעם נוספת כנהג חדש, יהיה עליו לשאת בהוצאה כספית זו פעם נוספת.

עבירות נוספות שעלולות לגרום לחידוש סטטוס נהג חדש

בנוסף לעבירת נהיגה ללא מלווה, נהג חדש אשר יבצע עבירת תעבורה המופיעה בתוספת השלישית לפקודת התעבורה (כגון עבירת מהירות מופרזת, אי ציות לאור אדום וכו') עלול להיות נהג חדש פעם שלישית או פעם רביעית וכן הלאה.

למעשה מדובר בעונש מתגלגל אשר במקרים מסוימים אינו מסתיים שנים ארוכות. משרדנו נתקל לא אחת בנהגים אשר הוגדרו כנהגים חדשים שנים ארוכות היות ולא ונתפסו יותר מפעם אחת מבצעים עבירות תעבורה המופיעות בתוספת השלישית לפקודת התעבורה.

מסיבה זו וללא קשר לנאמר במאמר זה, מומלץ לכל נהג ובפרט לנהג חדש לפנות לעורך דין המתמחה בדיני תעבורה מיד כאשר נרשם לו דוח תנועה.

עוד יצוין כאשר נהג חדש מורשע בעבירה של נהיגה בשכרות הוא צפוי להיתקל בבעיות עם משרד הרישוי שידרוש ממנו אמצעי תיקון שונים כתנאי להחזרת הרישיון.  

כיצד ניתן להתמודד עם הזמנה לדין בגין נסיעה ללא מלווה?

בראש ובראשונה יש לזכור כי עבירת נהיגה ללא מלווה היא עבירה מסוג הזמנה לדין ולא מסוג ברירת משפט.

כאשר מדובר בהזמנה לדין, על הנהג להתייצב בבית משפט במועד הדיון הנקוב הדוח. במידה ולא יעשה כן, בית המשפט עלול לשפוט אותו שלא בפניו ולהטיל עליו עונשים חמורים.

כאשר מדובר בעבירה נסיעה ללא מלווה, יש לוודא כי כל חומר החקירה לרבות מזכרים של השוטרים ודוחות פעולה נמצאים הועברו להגנה.

עורך דין לתעבורה אמור לבחון היטב את חומר החקירה ולערוך רשימת כשלים ופגמים העולים ממנו. במועד הדיון או לפניו עורך דינו של הנהג יציג לתובע את הכשלים הראייתיים שעולים מחומרי החקירה וינסה להגיע להסכמות בדבר ביטול הדוח או הגעה להסדר טיעון מקל לעניין עונשו של הנהג.

בעבירה נשוא מאמר זה פגם משמעותי בראיות יכול להתבטא בהעדרם של פרטים מהותיים שאמורים להיות רשומים בדוח כגון מספרי תעודות זהות של היושבים הנוספים ברכב וכו'.

יש לציין כי ניהול משא ומתן מול התביעה המשטרתית מצריכה ידע משפטי בדיני תעבורה וניסיון מעשי בהתנהלות עם התביעה המשטרתית.

מדוע חשוב לפנות לעורך דין לתעבורה במקרה של הזמנה לדין בגין נסיעה ללא מלווה?

כפי שהוסבר לאורך המאמר, לעבירת נהיגה ללא מלווה השלכות לטווח הקרוב ולטווח הרחוק. שימוע בפני קצין משטרה, ניהול ההליך בבית המשפט והתמודדות עם משרד הרישוי הן פעולות הדורשות ניסיון, ידע משפט ויכולת התמודדות בירוקרטית.

עורך דין תעבורה המתמחה בדיני התנועה ומנוסה בהופעה בבתי משפט יכול לסייע לנהג להתמודד עם ההליך המשפטי ולהימנע מהסנקציות שעלולות להיות מוטלות עליו בבית המשפט או במשרד הרישוי.

עורך הדין שמייצג את הנהג אמור לפעול מול התביעה המשטרתית לקיצור תקופת הפסילה והסרת האיום הרובץ על ראשו של הנהג מאת משרד הרישוי.

משרדנו מתמחה ובקיא בדיני תעבורה ובעל ניסיון עשיר בהתמודדות עם עבירות תנועה. במשרדנו יקבל הלקוח מעטפת משפטית מקצועית לצד אוזן קשבת וסיוע בהתמודדות עם ההליך המשפטי.

מחפש עורך דין לתעבורה בחיפה ? מחפש עורך דין לתעבורה בצפון? ביצעת עבירת תנועה? נשלח אליך דוח הביתה? זומנת לשימוע בפני קצין תנועה? מוזמן להתקשר לעו"ד אביב מזרחי 0504-399-440.

הערה:

מאמר זה מאגד מידע כללי וראשוני ואינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. אין להסתמך על הכתוב מבלי להתייעץ עם עורך דין העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת החלטה. הדברים נכונים למועד כתיבתם בלבד, ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת.

כותב המאמר הינו עורך דין פלילי אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו ובתחום התעבורה. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, שכרות, נהיגה בזמן פסילה, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, עבירות מין, הליכי מעצר, ייעוץ לפני חקירה, שימוע בפני קצין תנועה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

שתפו את המאמר
אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

נהיגה בקלות ראש
כל הפוסטים

נהיגה בקלות ראש

נהיגה בקלות ראש הינה עבירת תעבורה שמתבטאת במגוון רחב של מעשים המתבצעים על ידי נהגים בכבישי ישראל. יובהר כבר עתה כי עבירה של נהיגה בקלות

נקודות משרד הרישוי
כל הפוסטים

נקודות משרד הרישוי

כפי שידוע לרוב ציבור הנהגים בישראל, הדבר המרתיע ביותר ברישום דוח תנועה לחובת הנהג הוא לא הקנס הכספי, אלא דווקא רישום נקודות משרד הרישוי שנלוות

דילוג לתוכן