חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בכרמיאל

עורך דין פלילי בכרמיאל
תוכן עניינים

מחפש עורך דין פלילי בכרמיאל ? נקלעת לצרה עם אחת מהרשויות? הגעת למקום הנכון. עורך דין פלילי בצפון אביב מזרחי הוא בעל משרד עצמאי שמייצג אזרחים שהסתבכו עם הרשויות בנושאים פלילים. בין אזורי השירות שעורך דין פלילי בכרמיאל אביב מזרחי עובד בהם נמצאים אזור חיפה, אזור המרכז ואזור הצפון לרבות העיר כרמיאל וסביבתה.

לעורך דין אביב מזרחי יש ניסיון רב במגוון רחב של עבירות פליליות כגון עבירות מין, עבירות זיוף, עבירות מרמה, עבירות אלימות, עבירות נשק, עבירות נגד קטינים, עבירות אלימות במשפחה ועבירות רכוש. עורך דין אביב מזרחי מלווה אזרחים שהופנו כלפיהם חשדות לביצוע עבירות פליליות מתחילת החקירה ועד לסיום ההליכים הפליליים שמתנהלים בבתי המשפט השונים.

כמו כן, עורך דין פלילי אביב מזרחי מייצג נאשמים בשלל עבירות תעבורה כגון נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בזמן פסילה, גרם מוות ברשלנות, נהיגה בשכרות, תאונות דרכים ודוחות מהירות. במסגרת שירותי המשרד עורך דין אביב מזרחי אף מלווה נהגים בהליכי שימוע מנהליים. קראו עוד על עבירות תעבורה במאמר שכתבתי אודות נהיגה בשכרות

בנוסף, עורך דין פלילי בכרמיאל אביב מזרחי מייצג אזרחים בהליכים מקבילים להליך הפלילי כגון הסדר מותנה, שימוע לפני כתב אישום, מחיקת רישום פלילי, בקשות להחזרת תפוס וניסוח עררים על סגירת תיקי חקירה.

כיצד לבחור עורך דין פלילי בכרמיאל?

מטבע הדברים, השאלה כיצד לבחור עורך דין פלילי בכרמיאל תלויה בעיקר בטעמו האישי של הלקוח והעדפותיו האישיות. ויודגש, חקירות משטרתיות והליכים פליליים הינם עניינים שרצוי להתייחס אליהם במלוא הרצינות ולשם כך לשכור בעלי מקצוע מנוסים שיכולים לחלץ את האזרח מהתסבוכת שבה הוא מצא את עצמו. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי על תיק פלילי.  

כאשר בוחרים עורך דין פלילי בכרמיאל חשוב לבחור עורך דין שמנוסה בתחום הפלילי ומכיר את ההלכות המשפטיות הרלוונטיות ודרכי העבודה של הפרקליטות והמשטרה. לבחירה בעורך דין אזרחי לייצוג בתיק פלילי יכולות להיות השלכות קשות על התוצאה הסופית ועל גורלו של הנאשם. עורכי דין אזרחים לרוב אינם מחזיקים בניסיון הנדרש על מנת לייצג נאשם בהליכי מעצר או בתיקים פליליים שמתנהלים בבית המשפט. התחום הפלילי הוא תחום מורכב שנדרשות מספר שנים של עבודה בו על מנת להתמקצע בו ולרכוש את הידע הדרוש על מנת לייצג נאשמים בבית המשפט.

מהן ההשלכות של תיק פלילי?

כאמור, עורך דין פלילי בכרמיאל הוא עורך דין פלילי שמייצג נאשמים וחשודים באזור הצפון לרבות בעיר הצפונית כרמיאל. כפי שידוע לכל, הטלת של מאסר בפועל במסגרת של תיק פלילי הינה תוצאה אפשרית וסבירה לחלוטין. על מנת להימנע ממאסר בפועל רצוי לדאוג לייצוג משפטי איכותי על ידי עורך דין פלילי פרטי.

לצד הסיכון שבתום ההליך המשפטי בית המשפט יבחר להטיל על הנאשם מאסר בפועל יש לזכור כי הרשעה בעבירה פלילית גוררת אחריה קלון חברתי וכתם שעלול ללוות את האזרח המורשע לשארית חייו.

יש לציין בהקשר זה כי לבית המשפט ישנה אפשרות להימנע מהרשעתו של נאשם גם כאשר בית המשפט קובע כי הוא עשה את המעשה. מדובר בתוצאה משפטית שמכונה "אי הרשעה". משמעותה כי בית המשפט נמנע להרשיע את הנאשם על מנת שלא לפגוע בעתידו וכאשר הוא מתרשם שהרשעתו של הנאשם תסכל את שיקומו. האפשרות של בית המשפט להימנע מהרשעתו של נאשם שמורה בעיקר לעבירות ממדרג חומרה נמוך וכן בהינתן נסיבות אישיות מסוימות שמתקיימות אצל הנאשם כגון פגיעה קונקרטית שצפויה להיגרם כתוצאה מההרשעה וכן העדר עבר פלילי קודם. קראו עוד בסוגיות אלו במאמר שכתבתי בנושא אי הרשעה בהליך פלילי.

כאשר הנאשם מיוצג באופן ראוי במהלך התיק הפלילי סיכוייו לסיים את התיק בתוצאה טובה משתפרים באופן משמעותי לרבות האפשרות לסיים את התיק באי הרשעה.

כיצד שופטים בישראל קובעים את העונש?

עורך דין פלילי בכרמיאל אמור להיות בקיא בסוגיית הענישה בהליכים פליליים. הענישה בתיקים פליליים נקבעת בהתאם לנסיבות המקרה וחומרת העבירה המיוחסת לנאשם. יש לציין בהקשר זה כי לצד כל עבירה פלילית בישראל קבוע עונש אחר בהתאם לחומרת העבירה. העונשים שקבועים לצד העבירות הינם עונשים מקסימליים כך שבית המשפט אינו מחויב להטיל את העונש שקבוע בחוק על כל נאשם שמורשע בפניו בעבירה פלילית כזו או אחרת.

העונש הסופי שבית המשפט מטיל על הנאשם תלוי ומורכב מנסיבות העבירה לצד נסיבות שאינן קשורות בביצוע העבירה. בהתאם לנסיבות ביצוע העבירה בתי המשפט קובעים את מתחם העונש ההולם. מונח זה למעשה מתייחס לטווח ענישה מספרי שבית המשפט מגדיר כראוי למקרה שנדון בפניו. מטבע הדברים, הרף העליון של מתחם הענישה אינו יכול לחרוג מהעונש המקסימלי שהמחוקק קבע לצד העבירה. כך לדוגמא העבירה של מעשה סדום הינה עבירה שהעונש המקסימלי שקבוע לצדה עומד על 5 שנות מאסר. בעבירה מסוג זה בית המשפט רשאי לקבוע כי מתחם העונש ההולם נע בין שנתיים מאסר בפועל לחמש שנות מאסר בפועל.

לאחר שבית המשפט קבע את מתחם העונש ההולם עליו למקם את עונשו של הנאשם במסגרת המתחם שקבע. קביעת העונש בתוך מתחם העונש ההולם נקבעת בהתאם לנסיבותיו האישיות של הנאשם. בין היתר, החוק מורה לשופטים להתחשב בגילו של הנאשם, בנסיבות ילדותו, בסיכוייו להשתקם, ברצונו לעבור טיפול, בחרטה שהביע אודות העבירה, באופן שניהל את משפטו, במצבו הרפואי ובעברו הפלילי.

ייצוג בתיק פלילי בכרמיאל

בעיר כרמיאל אין בית משפט שלום והיא נחשבת לחלק ממחוז חיפה. תיקים פליליים שנוגעים לעבירות פליליות שבוצעו בעיר כרמיאל נדונים בבית המשפט השלום בעכו. כאשר מדובר בתיקים חמורים שהסמכות העניינית לדון בהם נתונה לבית המשפט המחוזי התיקים מתנהלים בבית המשפט המחוזי בחיפה.

כאשר בוחרים בעורך דין פלילי בכרמיאל מומלץ לבחור בעורך דין פלילי שמכיר את מחוז חיפה לרבות היכרות עם תחנות המשטרה השונות במחוז ושלוחות התביעה המשטרתית במחוז. עורך דין פלילי בכרמיאל אביב מזרחי עשה את התמחותו בפרקליטות הפלילית בחיפה והוא מכיר היטב את גופי האכיפה הרלוונטיים במחוז חיפה לרבות בעיר כרמיאל.

מעצר ימים בכרמיאל

כפי שהבהרתי קודם לכן, בעיר כרמיאל אין בית משפט שלום. בהקשר להליכי מעצר המשמעות הינה שבקשות המשטרה להארכת מעצר בהקשר לעבירות שבוצעו בכרמיאל מוגשות לבית המשפט השלום בעכו. כפי שהבהרתי במאמרים אחרים, מעצר ימים הוא הליך המעצר שמתנהל במקביל לחקירה המשטרתית כאשר טרם הוגש כתב אישום לבית המשפט. עילת המעצר המרכזית במסגרת מעצר הימים הינה הצורך לבצע פעולות חקירה כאשר החשוד נמצא במעצר על מנת שלא יוכל לשבש את החקירה.

עורך דין אביב מזרחי ייצג בעבר חשודים רבים שנעצרו בעיר כרמיאל והליך המעצר בעניינם התנהל בבית המשפט השלום בעכו. במסגרת השירותים שעורך דין אביב מזרחי מספק הוא גם מייעץ לחשודים שנחקרים באזהרה בתחנת המשטרה בכרמיאל.

כאשר מחפשים עורך דין פלילי בכרמיאל לייצוג בהליכי מעצר מומלץ לבדוק כי עורך הדין ייצג בעבר בהליכי מעצר בבית משפט השלום בעכו.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

בירור מצב חקירה במשטרה
כל הפוסטים

בירור מצב חקירה במשטרה

בירור מצב חקירה במשטרה הינו בירור פרוצדורלי שנערך לגבי תיק משטרתי שטרם התקבלה בעניינו הודעה אודות גניזת התיק או לחלופין העמדה לדין והגשת כתב אישום

קיפוח זכות
כל הפוסטים

קיפוח זכות

קיפוח זכות הינה עבירת תעבורה מסוג ברירת משפט הנושאת לצדה קנס כספי ללא סנקציה של נקודות משרד הרישוי. המשמעות הינה כי עיקר הסנקציה לנהג שנרשם

דילוג לתוכן