חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בעכו

עורך דין פלילי בעכו
תוכן עניינים

זקוק לעורך דין פלילי בעכו ? הסתבכת עם הרשויות? הוזמנת לחקירת משטרה? הגעת למקום הנכון. עורך דין פלילי בצפון אביב מזרחי הוא עורך דין עצמאי שמייצג אזרחים שהסתבכו בחשדות או האשמות פליליות. עורך דין פלילי בעכו אביב מזרחי מייצג נאשמים בכל האזור הצפון, חיפה והקריות ולרבות העיר עכו וסביבתה.

עורך דין אביב מזרחי מייצג נאשמים בכל תחומי המשפט הפלילי ובין היתר בעבירות מס, עבירות אלימות, עבירות מין, עבירות תעבורה, עבירות מרמה, עבירות רכוש, ועבירות סמים.

בנוסף, עורך דין אביב מזרחי מייצג חשודים ועצורים שהמדינה ביקשה להאריך את מעצרם במסגרת הליך של מעצר ימים או מעצר עד תום ההליכים. עורך דין פלילי אביב מזרחי ייצג בעבר מספר רב של חשודים שהליכי המעצר בעניינם התנהלו בבית משפט השלום בעכו והוא מכיר היטב את "האווירה" בבית משפט זה.

בנוסף, אביב מזרחי מייצג אזרחים בהליכים המקבילים להליך הפלילי כגון מחיקת רישום פלילי, ייצוג בהסדר מותנה, עררים על סגירת תיקים, שימוע פלילי ובקשות להחזרת תפוסים (רכוש שהמשטרה החרימה).

בית משפט השלום בעכו

בית משפט השלום בעכו ממוקם במבנה חדיש באופן יחסי בכתובת רחוב יהושפט 15, עכו. בית המשפט השלום בעכו נחשב לחלק ממחוז חיפה שבתחומיו נמצאים גם בית משפט השלום בחיפה, בית המשפט השלום בקריות ובית משפט השלום בחדרה.

יש לציין כי מבחינת הסמכות מקומית במעצרי ימים בית המשפט השלום בעכו חולש על אזור עכו, כרמיאל וכפרי הסביבה. דהיינו, כל האזרחים שנחשדים בביצוע עבירות באזורים אלו מובאים להערכות מעצר בבית משפט ולאו דווקא רק תושבי עכו. עורך דין פלילי בעכו שמייצג חשודים במעצרי ימים אמור להכיר את אופן התנהלות הליכי מעצר בבית משפט זה לרבות היכרות עם הגורמים הרלוונטיים בהליכים אלו.

כפי שהסברתי בהרחבה במאמרים אחרים, מעצר ימים הינו הליך משפטי שבמסגרתו נדון מעצרו הראשוני של החשוד בטרם שהוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט.

חשוב להדגיש בהקשר זה כי העובדה שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בהליך של מעצר ימים אינה בהכרח אומרת כי מדובר בתיק שיוביל להגשת כתב אישום. ההפך הוא הנכון, לא מעט תיקים שמתחילים בתרועה רמה ומעצר של החשוד מסתיימים לבסוף בקול ענות חלושה ובסגירת התיק ללא העמדה לדין. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי בנושא כתב אישום.

תיק פלילי בעכו

האזורים שציינתי קודם לכן בעניין מעצרי הימים רלוונטיים גם לעניין הליכים עיקריים שמתנהלים בבית משפט השלום בעכו. בשפה המשפטית, המונח הליכים עיקריים מתייחס לתיקים פליליים שבמסגרתם הוגשו כתבי אישום לבית המשפט.

כפי שציינתי במאמרים אחרים, כאשר המדינה מבקשת לעצור נאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, הבקשה למעצר מוגשת במסגרת הליך מקביל ונדונה בפני שופט אחר.

דהיינו, על אף שמדובר באותה עבירה ובאותו אירוע עובדתי, שופט אחד יידון בהליך המעצר ושופט אחר יידון בהליך העיקרי שבמסגרתו תוכרע שאלת אשמתו או חפותו של הנאשם וככל שיורשע גם ייגזר דינו על ידי בית המשפט.

הסמכות המקומית של בית המשפט השלום בעכו נוגעת לאירועים פליליים שבוצעו לכאורה בעיר עכו, העיר כרמיאל או הכפרים שסמוכים לערים אלו. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי על תיק פלילי. עורך דין פלילי בעכו הינו עורך דין שמתמחה בעבירות פליליות ומייצג לקוחות בעבירות פליליות באזור עכו והסביבה.

סגירת תיק פלילי בעכו

השאלה כיצד לסגור תיק פלילי הינה שאלה שמעסיקים אזרחים רבים שמצאו את עצמם בתסבוכת מול רשויות החוק. דרך הפעולה הנכונה תלויה בנסיבות המקרה ובשאלה באיזה שלב נמצא התיק המשפטי, שכן לכל שלב של ההליך ישנן דרכי פעולה שונות שניתן לנקוט בהן. לכן, בטרם נקיטת כל פעולה הנוגעת לסגירת תיק פלילי מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי בעכו.

כפי שציינתי במאמרים אחרים, תיקים פליליים רבים "נתקעים" ביחידה החוקרת זמנים ארוכים כאשר כל אותו זמן התיק רשום במרשם הפלילי של החשוד כתיק מב"ד (ממתין לבירור דין). חשוב לציין בהקשר זה כי תיק פלילי פתוח עלול לפגוע באזרח במגוון רחב של תחומי חיים ובין היתר לסכל אפשרויות תעסוקה פוטנציאליות, למנוע ממנו מלהחזיק ברישיון נשק ואפילו לקבל ויזה למדינה זרה.

במקרים מסוג זה עורך דין פלילי בעכו יכול לפנות בשמו של הלקוח ליחידה החוקרת בבקשה לסגירת תיק. במסגרת הבקשה עורך דינו של החשוד יכול להעביר ליחידה החוקרת נימוקים ראייתיים (אך לא רק) שבגינם לדעתו ראוי לסגור את התיק בעת הנוכחית ולא להשאירו פתוח. יתרה מכך, אזרח שמעוניין לסגור תיק פתוח ולשם כך פונה ליחידה החוקרת, יכול ורשאי למסור ליחידה החוקרת ראיות נוספות שטרם הגיעו לידיה ככל שיש באותן ראיות כדי להסיר ממנו את החשדות הנחקרים.

כך לדוגמא, ניתן לטעון כי התיק פותח פוגע באזרח ולפרט את הסיבות הספציפיות שבגינן הסטאטוס של התיק הפותח פוגע בו. חשוב להבהיר כי אין כללים מוגדרים בחוק באשר לבקשות לסגירת תיק חקירה כך שבבקשות אלו ניתן להעלות כל נימוק שנראה כרלוונטי לעניין הנדון.   

כיצד לבחור עורך דין פלילי בעכו?

המלצה חשובה לעניין בחירה בעורך דין פלילי בעכו הינה כי מוטב לבחור עורך דין שמתמחה ועוסק בעיקר בתחום המשפט הפלילי. כפי שציינתי במאמרים אחרים, שכירת עורך דין אזרחי לייצוג בתיק פלילי עלולה להוביל לתוצאות קשות מבחינתו של הלקוח. תחום המשפט הפלילי הינו תחום סבוך ומורכב שההתמצאות בו דורשת ניסיון של מספר שנים פחות.

עצה חשובה נוספת בעניין בחירת עורך דין פלילי בעכו הינה כי מוטב לבחור בעורך דין פלילי מאזור הצפון. לקוחות רבים נוטים לשגות ולחשוב כי אם ישכרו את שירותיו של עורך דין פלילי מתל אביב או אזור המרכז הדבר "ירשים" את משטרת ישראל עד כך כדי כך שהתיק ייגנז מיד ללא העמדה לדין. מדובר בטעות מכרעת. לכל מחוז ישנה התנהלות שייחודית לו וניואנסים קטנים שמבדלים בין המחוזות. לכן, מוטב לבחור עורך דין פלילי שמכיר את המחוז הרלוונטי שבו מתנהל התיק לרבות ההתנהלות הרצויה בהליכים המשפטיים שמתנהלים במחוז. 

ייעוץ לפני חקירה בתחנת עכו

תחנת משטרת עכו ממוקמת בכתובת ההגנה 16 עכו במבנה ישן ומיושן. תחנה זו נחשבת לחלק ממחוז חוף של משטרת ישראל לצד תחנות חיפה, זבולון, חדרה, נשר ותחנות נוספות. עורך דין פלילי בעכו ייעץ בעבר למספר רב של חשודים שנחקרו באזהרה בתחנת משטרת עכו. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי אודות חקירה באזהרה.

ייעוץ לפני חקירה מעורך דין פלילי עשוי במקרים רבים לשנות את התמונה מבחינתו של החשוד ולסייע לו להסיר את החשדות שהופנו כלפיו על ידי המשטרה. לכן, בכל סיטואציה של חקירה באזהרה מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי בעכו.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי
אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

עו"ד מע"מ
ייצוג חשודים ונאשמים
עו"ד מע"מ

עו"ד מע"מ הינו כינוי לעורך דין שעוסק בעבירות כלכליות ובעבירות צווארון לבן ובאופן ספציפי בעבירות לפי חוק ערך מוסף. כפי שידוע לכל, מע"מ הינו קיצור

התליית רישיון נהיגה
כל הפוסטים
התליית רישיון נהיגה

התליית רישיון נהיגה הינה סנקציה מנהלית שמשרד הרישוי מטיל על נהגים והלכה למעשה אוסרת עליהם לנהוג בכל כלי רכב מנועי. חשוב להדגיש כי ישנן מספר

דילוג לתוכן