חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בחדרה

עורך דין פלילי בחדרה
תוכן עניינים

מחפש עורך דין פלילי בחדרה ? רצוי לקרוא את המאמר הבא. עורך דין אביב מזרחי הוא בעל משרד עצמאי שמייצג חשודים ונאשמים בכל רחבי המדינה. עורך פלילי בחדרה אביב מזרחי הינו בעל ניסיון בייצוג נאשמים באזור חדרה והסביבה בין אם מדובר בייצוג בבית המשפט ובין אם מדובר בייעוץ לפני חקירה בתחנות המשטרה של חדרה, עירון וזכרון יעקב.

משרד עורך דין פלילי אביב מזרחי מייצג חשודים ונאשמים במגוון רחב של הליכים שקשורים למשפט הפלילי ולעבירות פליליות. בין היתר המשרד מייצג נאשמים בעבירות מרמה כגון קבלת דבר במרמה, זיוף מסמכים והתחזות. בנוסף, המשרד מייצג נאשמים וחשודים בעבירות מין כגון מעשה מגונה, מעשה סדום, אינוס, הטרדה מינית, מעשה מגונה בפומבי ועוד. עורך דין פלילי בחדרה אביב מזרחי מלווה את החשוד משלב החקירה המשטרתית ועד להליכים שמתנהלים בבית המשפט.

כמו כן, משרד עורך דין אביב מזרחי מייצג אזרחים שהואשמו או נחשדו בעבירות סחר בסמים, החזקת סמים, הדחת קטין לסמים מסוכנים, גידול סמים, ייבוא סמים וייצוא סמים. המשרד ייצג במספר רב של תיקי סמים שהסתיימו בענישה שיקומית ללא הטלה של מאסר בפועל.

בנוסף, המשרד מייצג נאשמים בהליכים מקדמיים כגון שימוע לפני כתב אישום, ליווי בהסדר מותנה, בקשות לשינוי עילת סגירה, בקשות להחזרת תפוסים, ייצוג נפגעי עבירה והגשת עררים על סגירת תיקי משטרה. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי על ייצוג נפגעי עבירה

חשוב לציין שעורך דין פלילי בחדרה אביב מזרחי מייצג נאשמים גם בשלל עבירות אלימות כגון תקיפה, פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, עבירות אלימות במשפחה, חבלה חמורה, חבלה חמורה בכוונה מחמירה, תקיפת זקן תקיפת קטין ועוד.

כיצד לבחור עורך דין פלילי בחדרה?

השאלה כיצד לבחור עורך דין פלילי בחדרה (או בכל מקום אחר) היא שאלה שתלויה במידה רבה בהעדפותיו האישיות של הלקוח ואישיותו. כידוע, הליכים פליליים טומנים בחובם סוגיות מורכבות וכן השלכות קשות שלא ראוי להקל בהן ראש. בין היתר, לאור הסכנה שהתיק הפלילי יסתיים בהטלת מאסר בפועל ורישום פלילי שילווה את האזרח לכל ימי חייו. לכן, כאשר בוחרים עורך דין פלילי בחדרה מומלץ לעשות זאת לאחר מחשבה ושקילת כל הנתונים הרלוונטיים.

כאשר בוחרים עורך דין פלילי בחדרה חשוב לבחור עורך דין פלילי ולא חלילה עורך דין אזרחי. דהיינו, קיימת חשיבות בבחירת עורך דין שהתחום הפלילי הינו תחום עיסוקו העיקרי ובו הוא מתמחה ומתמצה. עורכי דין שעוסקים בדרך קבע בתחום הפלילי מפתחים לאורך השנים היכרות עם רזי התחום הפלילי, ההלכות המשפטיות הרלוונטיות ודרכי העבודה של גופי האכיפה הרלוונטיים בתיקים פליליים. 

כאשר עורך הדין שפונים אליו מפרסם את עצמו ככזה שעוסק בכל התחומים המשפטיים הדבר אמור להוות סימן אזהרה לאזרח שמחפש לשכור את שירותיו בתחום הפלילי. עורכי דין שעוסקים בדרך קבע בתחום האזרחי אינם מחזיקים במיומנות הנדרשת על מנת לנהל תיק פלילי ולייצג נאשמים ועצורים בתיקים אלו. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי על תיק פלילי.

כאשר בוחרים עורך דין פלילי בחדרה מומלץ שלא לבחור את עורך הדין על פי ההצעה הזולה ביותר. לעיתים קרובות, מה שעולה בזול היום עלול לעלות ביוקר מחר. הדברים נכונים במיוחד בהקשר לבחירת עורך דין פלילי בצפון. נכון, מומלץ שלא לבחור בעורך דין פלילי שהצעת המחיר שלו הינה מופקעת. אולם, מומלץ גם שלא לבחור בעו"ד פלילי שהצעת המחיר שלו הינה נמוכה באופן משמעותי ממחירי השוק ומהצעות מחיר אחרות. מחיר נמוך במיוחד בדרך כלל מסמל כי אותו עורך דין אינו בקיא בתחום המשפטי הספציפי או לחלופין מחפש "להתגלח" על חשבונו של הלקוח ולכן מוכן לקחת את התיק במחיר נמוך במיוחד. 

ייצוג בתיק פלילי בחדרה

בית משפט השלום בחדרה ממוקם בכתובת רחוב הלל יפה 7א חדרה. מדובר במבנה חדש שנחנך בשנת 2021 בסמוך לבית המשפט הישן שהוקם עוד בתקופת המנדט הבריטי. מבחינה סמכות שיפוטית, העיר חדרה נחשבת לחלק ממחוז חיפה. בתי המשפט השלום הנוספים במחוז חיפה הינם בית משפט השלום בעכו, בית משפט השלום בקריות ובית משפט השלום בחיפה.

כאשר בוחרים עורך דין פלילי בחדרה חשוב לבחור עורך דין פלילי שמכיר את מחוז חיפה וכן את בית המשפט בשלום בחדרה לרבות היכרות עם שופטי בית המשפט ותובעי התביעה המשטרתית. לעורך דין שמכיר את המחוז שבמסגרתו הוא מייצג ישנם יתרונות בהשוואה לעורך דין שמגיע ממחוז אחר ואינו מכיר את ההתנהלות הנהוגה באותו מחוז. חשוב לציין בהקשר זה כי לכל מחוז משפטי ישנם ניואנסים קטנים שאופייניים אליו. כך לדוגמא, ישנם מחוזות שנחשבים למחמירים בענישה ולעומתם מחוזות שנחשבים למקלים בענישה באופן יחסי.  

מעל כולם ניצב בית המשפט המחוזי בחיפה שמכהן כערכאת ערעור על כל בתי המשפט השלום במחוז חיפה ובניהם בית משפט השלום בחדרה. המשמעות הינה שערעורים על פסקי דין או החלטות של בית משפט השלום בחדרה מוגשים לבית המשפט המחוזי בחיפה. חשוב לציין כי התיקים הפליליים החמורים במחוז חיפה נדונים בבית המשפט המחוזי בחיפה כערכאה ראשונה וערעורים על בית המשפט המחוזי מוגשים לבית המשפט העליון בשבתו כבית המשפט העליון לערעורים פליליים. כך לדוגמא, תיקים חמורים שעוסקים בעבירות אונס נדונים בבית המשפט המחוזי בהרכב של שלושה שופטים. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי על עבירת האונס.

מעצר ימים בבית המשפט השלום בחדרה

בית משפט השלום בחדרה הוא אחד מבתי המשפט במחוז חיפה שבתחומיו מתנהלים הליכי מעצר ימים. כפי שהסברתי במאמרים אחרים הליך מעצר הימים הוא הליך המעצר הראשוני שמתנהל לצורכי חקירה ובטרם הגשת כתב האישום. במסגרת זו המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של החשוד על מנת לבצע פעולות חקירה כאשר החשוד נמצא במעצר. חשוב לציין כי לעיתים גם תיקים שהחלו בכל תרועה רמה ובמעצרו של החשוד מסתיימים ללא כלום ובסגירת התיק. קראו עוד על הליכי מעצר במאמר שכתבתי על מעצר ימים.

כאשר בוחרים עורך דין פלילי בחדרה לייצוג במעצר ימים חשוב לוודא כי עורך הדין ייצג בעבר בהליכים דומים בבית משפט זה. עורך דין אביב מזרחי ייצג בעבר מספר רב של חשודים שהליכי מעצר ימים בבית המשפט השלום בחדרה. בין יתר התיקים עורך דין אביב מזרחי ייצג חשוד שנתפס בעיר פרדס חנה כאשר הוא נושא עליו תת מקלע מאולתר מסוג "קרלו" (סלנג). עורך דין אביב מזרחי ייצג את החשוד משלב מעצר הימים ועד לקבלת גזר הדין בבית המשפט המחוזי. בתום ההליך המשפטי נגזרו על הנאשם 15 חודשי מאסר. מדובר בתוצאה טובה במיוחד בהינתן העובדה כי מדובר בעבירה חמורה ואותו נאשם היה בעל עבר פלילי מכביד במיוחד כאשר בעברו כבר היו הרשעות בעבירות של שוד, תקיפה ופציעה שעבריין מזויין. קראו כתבה על אותו תיק בקישור הבא.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

בירור מצב חקירה במשטרה
כל הפוסטים

בירור מצב חקירה במשטרה

בירור מצב חקירה במשטרה הינו בירור פרוצדורלי שנערך לגבי תיק משטרתי שטרם התקבלה בעניינו הודעה אודות גניזת התיק או לחלופין העמדה לדין והגשת כתב אישום

קיפוח זכות
כל הפוסטים

קיפוח זכות

קיפוח זכות הינה עבירת תעבורה מסוג ברירת משפט הנושאת לצדה קנס כספי ללא סנקציה של נקודות משרד הרישוי. המשמעות הינה כי עיקר הסנקציה לנהג שנרשם

דילוג לתוכן