חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בכפר סבא

עורך דין פלילי בכפר סבא
תוכן עניינים

האשימו אותך בעבירה פלילית? הגישו נגדך תלונת שווא? זומנת לחקירה במשטרה? מחפש עורך דין פלילי? מחפש עורך דין פלילי בכפר סבא ? הגעת למקום הנכון. עורך דין פלילי בכפר סבא אביב מזרחי מייצג חשודים ונאשמים במגוון רחב של עבירות והליכים פליליים. המשרד מייצג את לקוחותיו בכל רחבי ישראל לרבות באזור כפר סבא, רעננה והסביבה.

עורך דין פלילי אביב מזרחי מייצג אזרחים שהואשמו או נחשדו על ידי הרשויות בעבירות פליליות כגון עבירות סחר בסמים, עבירות מרמה, עבירות אלימות, עבירות זיוף, עבירות צווארון לבן, עבירות מין, עבירות תעבורה, עבירות נוער ועוד. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי בנושא תיק פלילי.

מומלץ ללקוחות שמעוניינים לשכור שירותים משפטיים של עורך דין פלילי בכפר סבא לברר האם עורך הדין שאליו פנו מתמחה בהליכים פליליים ומתמצא בתחום משפטי זה.

איך לבחור עורך דין פלילי בכפר סבא?

כאשר לקוח נדרש למציאת עורך דין פלילי בכפר סבא (או בכל מקום אחר בארץ) ישנם מספר קריטריונים שראוי להתחשב בהם בטרם סגירת הייצוג. בראש ובראשונה, מוטב ללקוח לוודא כי מדובר בעורך דין שאכן בקיא בתחום המשפט הפלילי ועוסק בפרקטיקה הפלילית כדרך קבע.

לא מעט עורכי דין מפרסמים את עצמם כעורכי דין שעוסקים בכל התחומים האפשריים לרבות התחום הפלילי. לא מעט מהם הינם חסרי ניסיון בכל הנוגע למשפט הפלילי ורבדיו השונים.

התחום הפלילי הינו תחום מורכב וסבוך שהניסיון בו נרכש במשך מספר שנים. עורך דין שאינו עוסק בתחום הפלילי ומייצג בתיקים אלו לעיתים רחוקות ו-"על הדרך" עלול לסכן את הלקוח שלו ולקפח את הגנתו המשפטית.

עצה חשובה נוספת הינה לשים לב לדינמיקה האישית שנוצרת בין עורך הדין ללקוח. עורך דין אביב מזרחי מאמין כי כבוד הדדי וכנות בין הלקוח לעורך דין שמייצג אותו הינם מרכיבים חשובים במיוחד שמנבאים את יכולתו של עורך דין לסיים את התיק בתוצאה טובה עבור הלקוח שלו. חשוב להבין בהקשר זה כי יחסי עורך דין לקוח הינם יחסי אמון ויושר.

בית משפט השלום בכפר סבא

בעיר כפר סבא ישנם שני בתי משפט השלום כאשר אחד מכהן כבית המשפט לעניינים אזרחיים (דן בתביעות אזרחיות) והשני מכהן כבית המשפט לעניינים פליליים ועניינים מקומיים (דוחות עייריה ורישוי עסקים). ככל הידוע לכותב המאמר, מדובר בעיר היחידה בישראל שקבועים בה שני בתי משפט שלום ובית משפט שלום ספציפי לעניינים פליליים בלבד.

בית המשפט השלום בכפר סבא לעניינים פליליים ממוקם במבנה ישן בכתובת טשרניחובסקי 14, כפר סבא. בית המשפט לעניינים אזרחיים ותביעות קטנות ממוקם בכתובת רחוב התחנה 5, כפר סבא.

ייעוץ לפני חקירה מעורך דין פלילי בכפר סבא

חלק חשוב מעבודתו של כל עורך דין פלילי הינו לייעץ לחשוד בשלב החקירה המשטרתית ולהעניק ללקוח ליווי משפטי עד לסגירת התיק או להגשת כתב אישום. הדברים נכונים גם לגבי עורך דין פלילי בכפר סבא. תחנת המשטרה בכפר סבא ממוקמת בכתובת דרך השרון 1, כפר סבא.

כפי שהדגשתי במאמרים אחרים, הגרסה הראשונה שהחשוד ימסור במסגרת חקירתו באזהרה הינה בעלת משמעות מכרעת בהקשר לגורלו של התיק ולשאלה האם מדובר בתיק שיסתיים בסגירה או לחלופין בהעמדתו לדין של החשוד והפיכתו לנאשם. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי אודות חקירה באזהרה.

המונח "חקירה באזהרה" מתייחס לחקירה שבמסגרתה אזרח נחקר בחשד כי הוא זה שביצע עבירה פלילית פלונית. מונח זה מבדיל בין חקירה של חשוד לבין תשאול של עד שהמשטרה סבורה שהיה עד לעבירה פלילית כלשהי שבוצעה אך הוא אינו חשוד בביצועה.

להבדיל מעד שמעיד אודות עבירה שהוא אינו חשוד בה, לחשוד מוקנית זכות להתייעץ עם עורך דין לפני חקירתו. יתרה מכך, להבדיל מעד לעבירה, לחשוד גם מוקנית זכות לשמור על זכות השתיקה ולסרב לענות לחוקרי המשטרה על שאלות שעלולות להפלילו בעבירה פלילית.

הזכות להתייעץ עם עורך דין פלילי בכפר סבא לפני החקירה הינה זכות מהותית שקשה להפריז במשמעותה. במקרים רבים, ייעוץ משפטי איכותי לפני תחילת החקירה עשוי לסייע לנחקר להפריך את החשדות שהועלו כלפיו. כאמור, גרסה טובה שנמסרת על ידי החשוד משפרת את הסיכויים כי התיק המשטרתי ייסגר ללא כלום וללא העמדה לדין. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי בנושא חקירת משטרה.

חשוב להבהיר בהקשרים אלו כי מומלץ לכל אזרח שמתמודד עם חקירת משטרה להתייעץ עם עורך דין בטרם החקירה. מימוש הזכות להיוועצות עשויה להואיל גם לחפים מפשע  ולאו דווקא רק לאזרחים שאשמים במיוחס להם.

בעיני אזרחים רבים, חקירה משטרתית הינה אירוע מלחיץ וטראומתי והדבר נכון ביתר שאת לגבי נחקרים חפים מפשע שהוגשה נגדם תלונה על לא עוול בכפם. פעמים רבות, אזרחים נורמטיביים שאינם בקיאים בחקירות משטרה והליכים פליליים כושלים בלשונם במעמד החקירה המשטרתית ואומרים דברים שעלולים להפלילם בעבירה פלילית (גם כאשר הם חפים מפשע).

לכן, בכל מקרה של חקירת משטרה מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי שבקיא בהליכים חקירתיים. עורך דין פלילי אמור לסייע ללקוח שלו ולהבהיר לו מהן הנקודות הראייתיות המהותיות בהקשר לעבירה שבגינה הוא נחקר וכן להסביר לו מהי הדרך הנכונה להסיר מעליו את החשדות ולהוכיח את חפותו.

תיק של המשרד בבית המשפט השלום בכפר סבא

עורך דין פלילי בכפר סבא אביב מזרחי ייצג בעבר לקוח שהואשם על ידי המדינה במספר רב של עסקאות סמים ובהחזקה של 1.7 קילו סם מסוג קנאביס. העבירות האמורות שיוחסו ללקוח המשרד בוצעו בעיר רעננה וכתב האישום הוגש על ידי התביעה המשטרתית בבית המשפט השלום בכפר סבא.

יש לציין כי בתחילת ההליך לקוח המשרד נעצר על ידי המשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט במסגרת הליך של מעצר ימים. הליכי מעצר ימים במחוז המרכז מתנהלים בבית המשפט השלום בפתח תקווה. בבית המשפט השלום בכפר סבא ובבתי משפט שלום נוספים במחוז זה לא מתנהלים הליכים של מעצרי ימים. קראו עוד על הליכים אלו במאמר שכתבתי בנושא מעצר ימים.

בתחילת ההליך המשפטי של אותו לקוח, עורך דין אביב מזרחי הצליח לשכנע את בית המשפט לשחררו למעצר בית כך שהתיק נוהל כאשר הנאשם היה משוחרר בערובה. בסופו של דבר, לאחר הסדר טיעון מקל שכלל תיקונים משמעותיים בכתב האישום, בית המשפט בחר להטיל על הנאשם עונש של עבודות שירות ללא מאסר בפועל. קראו עוד אודות תיק זה בקישור הבא בלחיצה כאן.

ייצוג על ידי עורך דין פלילי בכפר סבא

הליכים פליליים הינם עניינים רציניים שטומנים בחובם סיכונים משמעותיים לאזרח שמועמד לדין על ידי המדינה. אזרח שמורשע בעבירה פלילית נמצא בסיכון שבית המשפט יטיל עליו עונשים קשים לרבות האפשרות שיוטל עליו מאסר בפועל מאחורי סורג ובריח. כמו כן, מעבר לעונשים שעלולים להיות מוטלים עליו על ידי בית המשפט, אזרח שמורשע בעבירה פלילית נושא עמו קלון חברתי שמלווה אותו לשארית חייו.

לאור ההשלכות האמורות, בכל מקרה של אישום או חשדות בעבירה פלילית מוטב להיות מיוצג על ידי עורך דין פלילי בכפר סבא (או מכל מקום אחר). עורך דין פלילי שמייצג את החשוד או הנאשם אמור לוודא כי זכויותיו נשמרות וכי הוא יזכה לייצוג משפטי הולם וראוי.

צפוי לעונשים קשים וכן לקלון חברתי שילווה אותו לשארית חייו. לכן, בכל מקרה שאזרח נתקל בחשדות או האשמות בעבירה פלילית מומלץ לו להיות מיוצג על ידי עורך דין פלילי במרכז (או בכל מקום אחר).

עורך דין פלילי פרטי שמייצג נאשם או חשוד אמור לוודא כי זכויותיו האזרחיות נשמרות כך שהוא יזכה להליך הוגן וראוי.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

בירור מצב חקירה במשטרה
כל הפוסטים

בירור מצב חקירה במשטרה

בירור מצב חקירה במשטרה הינו בירור פרוצדורלי שנערך לגבי תיק משטרתי שטרם התקבלה בעניינו הודעה אודות גניזת התיק או לחלופין העמדה לדין והגשת כתב אישום

קיפוח זכות
כל הפוסטים

קיפוח זכות

קיפוח זכות הינה עבירת תעבורה מסוג ברירת משפט הנושאת לצדה קנס כספי ללא סנקציה של נקודות משרד הרישוי. המשמעות הינה כי עיקר הסנקציה לנהג שנרשם

דילוג לתוכן