חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בנתניה

עורך דין פלילי בנתניה
תוכן עניינים

נחקרת באזהרה? זומנת לחקירה במשטרה? האשימו אותך בעבירה פלילית? מחפש עורך דין פלילי במרכז? מחפש עורך דין פלילי בנתניה ? הגעת למקום הנכון. עורך דין פלילי אביב מזרחי מייצג אזרחים בהליכים פליליים שהסתבכו עם הרשויות בכל רחבי ישראל לרבות בעיר נתניה ואזור המרכז.

עורך דין פלילי בנתניה אביב מזרחי מתמחה במגוון רחב של עבירות פליליות כגון עבירות אלימות, עבירות מרמה, עבירות רכוש, עבירות סמים, עבירות מין, עבירות על חוק הכניסה לישראל, עבירות הונאה, עבירות תעבורה, עבירות נוער ועבירות נוספות.

בנוסף, עורך דין אביב מזרחי מייצג חשודים בהליכי מעצר ובהליכים המקבילים להליכים הפלילים כגון הליכים שנוגעים להחזרת תפוסים מהמשטרה, מחיקת רישום פלילי, הסדר מותנה, שינוי עילת סגירה וייצוג נפגעי עבירה. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי אודות מחיקת רישום פלילי

בית משפט השלום בנתניה

בית משפט השלום בנתניה נחשב לחלק ממחוז המרכז של מדינת ישראל (מבחינת מחוזות השיפוט). בית משפט זה ממוקם ברחוב הרצל 57 נתניה במבנה חדש יחסית. בתי משפט השלום נוספים במחוז המרכז ממוקמים בערים כפר סבא, פתח תקווה, רמלה, ורחובות.

בית המשפט המחוזי מרכז ממוקם בעיר לוד והוא מכהן כערכאת הערעור על בתי משפט השלום במחוז זה. מומלץ ללקוחות שמחפשים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי בנתניה לוודא כי עורך דין שאליו הם פונים ייצג בעבר בתיקים פליליים במחוז זה.

איך לבחור עורך דין פלילי בנתניה?

השאלה כיצד לבחור עורך דין פלילי בנתניה או בכל מקום אחר תלויה בעיקר בהעדפותיו האישיות של הלקוח ובהרגשתו הסובייקטיבית. יחד עם זאת, ישנם מספר קריטריונים שמוטב לשקול אותם כאשר פונים לעורך דין פלילי לצורך ייצוג בתיק.

 יחד עם זאת, בכל מקרה של התמודדות עם הליכים פליליים מומלץ להיות מיוצג על ידי עורך דין שאכן מתמחה בתחום זה ומנוסה בו. בעת הנוכחית, ישנם עורכי דין שמפרסמים את עצמם ככאלה שעוסקים בכל התחומים המשפטיים לרבות משפט פלילי, משפט אזרחי, דיני משפחה ודיני נזיקין.

ברוב המקרים, עורך דין שנוהג לייצג בכל תחומי המשפט שקיימים לא מצליח להתמקצע באף תחום וקל וחומר שלא בתחום המשפט הפלילי.

תחום זה הינו תחום מורכב ונוקשה שדורש מעורכי הדין שמייצגים בהליכים שקשורים אליו ניסיון רב ומעמיק שנצבר רק לאחר מספר שנים של עבודה אינטנסיבית בתחום זה.

לכן, כאשר פונים לעורך דין פלילי בנתניה לצורך קבלת ייצוג בתיק פלילי מוטב לבדוק את ניסיונו של עורך הדין בתחום הפלילי וכן כי אכן מדובר בעורך דין שזהו תחום עיסוקו העיקרי. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי בנושא תיק פלילי.

עורך דין אביב מזרחי מאמין כי היחסים האישיים והדינמיקה הבין אישית שבין עורך הדין ללקוח משפיעים באופן ניכר על יכולותיו של עורך הדין לייצג את הלקוח בצורה הטובה ביותר ובסופו של דבר אף לסיים את התיק בתוצאה טובה. לכן, לצד מקצועיותו של עורך הדין מומלץ בחום גם להתחשב בחיבור האישי שנוצר בין הלקוח לעורך הדין בעת הסיכום על הייצוג בתיק.

ייעוץ לפני חקירה בתחנת משטרת נתניה

כל הליך פלילי נפתח בחקירת משטרה. בהקשר לתוצאותיו של ההליך הפלילי קשה להפריז בחשיבותה של חקירת המשטרה. משטרת ישראל היא הגוף שאמון על איסוף הראיות שבהמשך ישמשו את התביעה במסגרת ההליך המשפטי בבית המשפט. על כן הראיות שייאספו על ידי היחידה החוקרת במסגרת החקירה הן אלו שיכריעו את גורלו של התיק ואת גורלו של החשוד בין אם להגשת כתב אישום או לחלופין לגניזת התיק. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי בנושא חקירת משטרה.

חשוב להבהיר בהקשר זה כי לכל אזרח שנחקר כחשוד על ידי המשטרה מוקנית זכות יסוד להתייעץ עם עורך דין לפני החקירה. זכות זו מכונה גם "זכות ההיוועצות". משמעותה כי אדם שעומד להיחקר על ידי המשטרה, או כבר התחיל להיחקר על ידי המשטרה, רשאי להתייעץ עם עורך דין מטעמו.

כפי שהדגשתי במאמרים אחרים, מדובר בזכות אזרחית בסיסית שמומלץ בחום לנצלה. במקרים רבים, התייעצות עם עורך דין פלילי בנתניה לפני החקירה, או במהלכה, עשויה להשפיע על גורלה של החקירה. מבחינתו של האזרח, ייעוץ משפטי נבון ואיכותי עשוי לעשות את ההבדל בין סגירת התיק בתחנת המשטרה לבין הגשת כתב אישום ובסופו של דבר הרשעה פלילית. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי בנושא חקירה באזהרה.

עורך דין שמייעץ לחשוד לפני חקירה אמור להסביר לו את המשמעויות המשפטיות של חקירת המשטרה וכן את הנקודות הראייתיות הרלוונטיות הנוגעות למקרה הפרטני שבגינו הוא נחקר באזהרה. יתרה מכך, עורך דין פלילי בנתניה שמייעץ לחשוד לפני החקירה אמור להסביר לו מהן הדרכים שבאמצעותן יוכל לחזק את גרסתו ולהחליש את עוצמת החשדות שמיוחסים לו. 

במקרים רבים, ייעוץ משפטי איכותי בטרם החקירה המשטרתית עושה את ההבדל בין המשך ההליכים הפליליים והעמדה לדין ובין גניזת התיק.

ביטול כתב אישום

כתב אישום הוא המסמך שהמדינה מגישה לבית המשפט בתחילתו של ההליך הפלילי. במסמך זה המדינה מפרטת את העבירות שהיא מייחסת לנאשם וכן את הנסיבות שלדעתה מגבשות את העבירה הפלילית שבגינה היא בחרה להעמיד את הנאשם למשפט פלילי. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי בנושא כתב אישום.

כפי שציינתי בהזדמנויות אחרות, משעה שהמדינה הגישה את כתב האישום לבית המשפט, ביטול כתב האישום איננה משימה קלה כלל ועיקר. במקרים שהמדינה כבר הגישה את כתב האישום היא נוהגת "לעמוד על רגליה האחוריות" ולהתעקש על הרשעתו של הנאשם. ובמילים אחרות, ביטול כתב אישום אינו עניין של מה בכך.

מניסינו של כותב המאמר, המדינה משתכנעת לחזור בה מכתב האישום רק במקרים חריגים במיוחד כאשר במהלך המשפט התגלו קשיים ראייתיים משמעותיים שמקשים עליה להוכיח את אשמתו של הנאשם מעל לספק סביר. דהיינו, המדינה תסכים לבטל את כתב האישום רק במקרים שבהם לאחר שהמשפט הפלילי החל ועדויות העדים החלו להישמע "הקערה התפכה על פיה" ושינתה את מארג הראיות בתיק.

לעיתים נדירות במיוחד, המדינה תסכים לחזור בה מכתב האישום כבר בתחילת המשפט ובטרם שנשמעו עדויות בתיק. מדובר במקרים שבהם ההגנה הציגה בפני המאשימה (דהיינו התביעה) ראיות מכריעות שלא הוצגו בפניה בטרם הגשת כתב האישום.

כך לדוגמא, כאשר הנאשם מציג התכתבויות עם נפגעת העבירה כאשר אותן התכתבויות מצליחות להחליש באופן משמעותי את תלונתה. מצבים אלו רלוונטיים במיוחד בהקשר לכתבי אישום שקשורים בעבירות מין. קראו עוד בהקשר לעבירות אלו במאמר שכתבתי בנושא מעשה סדום.

בכל אופן, חזרה מכתב אישום הינה תוצאה טובה במיוחד עבור נאשם שהואשם בעבירה פלילית שהמדינה בחרה להגיש נגדו כתב אישום.

ייצוג על ידי עורך דין פלילי בנתניה

כפי שידוע לכל, הליכים פליליים ככלל והרשעה פלילית בפרט נושאים עמם השפעות רחוקות טווח על חייו של האדם שנמצא במרכזו של המשפט הפלילי. לכן, מוטב ומומלץ שלא להקל ראש בחשיבותם של הליכים אלו ולהיות מיוצג על ידי עורך דין פלילי מקצועי, איכותי ומסור.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

בירור מצב חקירה במשטרה
כל הפוסטים

בירור מצב חקירה במשטרה

בירור מצב חקירה במשטרה הינו בירור פרוצדורלי שנערך לגבי תיק משטרתי שטרם התקבלה בעניינו הודעה אודות גניזת התיק או לחלופין העמדה לדין והגשת כתב אישום

קיפוח זכות
כל הפוסטים

קיפוח זכות

קיפוח זכות הינה עבירת תעבורה מסוג ברירת משפט הנושאת לצדה קנס כספי ללא סנקציה של נקודות משרד הרישוי. המשמעות הינה כי עיקר הסנקציה לנהג שנרשם

דילוג לתוכן