חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בקריית שמונה

עורך דין פלילי בקריית שמונה
תוכן עניינים

זומנת לחקירה משטרתית? הגישו נגדך תלונת שווא? קיבלת מכתב יידוע לחשוד? הסתבכת עם החוק? מחפש עורך דין פלילי בקריית שמונה ? הגעת למקום הנכון. עורך דין פלילי בצפון אביב מזרחי מייצג חשודים ונאשמים שהסתבכו עם גופי האכיפה בכל אזור חיפה והצפון לרבות אזור קריית שמונה והצפון הרחוק.

המשרד מלווה חשודים משלב החקירה המשטרתית וההליכים המקדמיים להליך הפלילי ועד לתום ההליך המשפטי שמתנהל בבית המשפט. לאורך השנים, עורך דין פלילי בקריית שמונה אביב מזרחי צבר ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים במגוון רחב של הליכים שקשורים למשפט הפלילי.

בין היתר המשרד מייצג נאשמים שהואשמו בעבירות על חוק הכניסה לישראל, עבירות שוחד, עבירות הונאה, עבירות איומים, עבירות סמים, עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות נגד חסרי ישע, עבירות תעבורה, עבירות סמים, עבירות מרמה ועבירות פליליות נוספות. קראו עוד על עבירות מרמה במאמר שכתבתי בנושא קבלת דבר במרמה.

בנוסף המשרד מייצג נאשמים וחשודים בשלל הסוגיות שקשורות למחיקת רישום פלילי כגון בקשות לשינוי עילת סגירה, בקשה למטה הארצי למחיקת רישום משטרתי והגשת חנינות לנשיא המדינה כאשר מדובר בהרשעות. לעורך דין פלילי בקריית שמונה אביב מזרחי הצלחות רבות בהליכים שעניינם שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי. 

עורך דין אביב מזרחי גדל והתחנך באזור הצפון וגם את התמחותו המשפטית עבר בפרקליטות הפלילית של מחוז חיפה ולכן הוא מכיר היטב את ההתנהלות המשפטית במחוזות חיפה והצפון.

עורך דין פלילי בקריית שמונה אביב מזרחי

עורך דין פלילי בקריית שמונה אביב מזרחי מאמין כי ניתן להשיג תוצאות טובות בהליכים פליליים רק על ידי שקידה, רצינות והשקעה. המשרד נותן את מלוא תשומת הלב לכל התיקים הפליליים שנמסרים לייצוגו ומתייחס לכל נאשם או חשוד כעולם ומלואו.

בין יתר השירותים שהמשרד מעניק ללקוחותיו הוא מספק ליווי בשלב החקירה המשטרתית ואף בהליכי השימוע הפליליים. חשוב לציין בהקשר זה כי ייעוץ לפני חקירה הינה זכות שכאשר היא מנוצלת באופן נבון וחכם יש בה פוטנציאל להשפיע על גורלו של כל התיק הפלילי.

במקרים רבים, חשוד שמתייעץ עם עורך דין פלילי לפני החקירה מפיק את המיטב מהעצות המשפטיות שניתנות לו על ידי עורך דינו ומצליח לשכנע את המשטרה בחפותו. ככל שהחשוד יספק לחוקרי המשטרה גרסה הגיונית ומתקבלת על הדעת בעניין החשדות שהופנו כלפיו אזי שקיימת אפשרות גבוהה שהתיק נגדו ייגנז ללא הגשת כתב אישום. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי בנושא חקירה באזהרה.

אזרחים רבים סבורים שמוטב להם לא להתייעץ עם עורך דין פלילי לפני החקירה ומוותרים על זכות זו. רבים מהם סבורים כי עצם הבקשה להתייעץ עם עורך דין לפני החקירה תעיד על אשמתם ותוביל את חוקרי המשטרה להתנהג כלפיהם באופן מחמיר ונוקשה. כפי שהסברתי במאמרים אחרים, מדובר בתפיסה מוטעית ותמימה.

בקשת חשוד להתייעץ עם עורך דין לפני החקירה אינה מעידה בשום צורה על אשמתו אפילו בעיני חוקרי המשטרה. יש לזכור בהקשר זה כי חוקרי המשטרה הינם אנשי מקצוע שמטרתם הראשונה הינה לאסוף ראיות שיספיקו להגשת כתב אישום נגד החשוד.

המשמעות המעשית הינה שמבחינת חוקרי המשטרה, הסיטואציה (הנפוצה) שבה אזרח נורמטיבי שאינו בקיא בהליכים הפליליים מוותר על זכותו להתייעץ עם עורך דין הינה סיטואציה נוחה למדי שמקלה על עבודתם.

לכן, בכל מקרה של התמודדות עם חשדות בעבירה פלילית מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי בקריית שמונה (או בכל מקום אחר) בטרם מסירת גרסה לחוקרי המשטרה.

כתב אישום בקריית שמונה

בית המשפט השלום בקריית שמונה ממוקם בכתובת תל חי 97, קריית שמונה במבנה חדש ומטופח בהשוואה לבתי משפט אחרים. חשוב לציין שכתב אישום בגין עבירות פליליות מוגש לבית המשפט השלום בקריית שמונה כאשר לבית משפט זה מוקנית הסמכות המקומית לדון באותו עניין.

בהליכים פליליים הסמכות המקומית נקבעת בהתאם למקום התרחשות העבירה (שלטענת התביעה בוצעה) או מקום מושבה של היחידה החוקרת. לרוב, מדובר בשני תנאים שממילא מתקיימים בכפיפה אחת, שכן נדיר שיחידה משטרתית חוקרת פשע שבוצע שלא במחוז שלה.

כאשר אזרח מוזמן לדיון הקראה לאחר שהוגש נגדו כתב אישום לבית משפט השלום בקריית שמונה מוטב לו לפנות לעורך דין פלילי בקריית שמונה על מנת לברר את האפשרות של קבלת ייצוג מעורך דין פרטי. חשוב לציין בהקשר זה כי להליכים הפליליים השלכות הרות גורל על המשך חייו של האזרח ועתידו ולכן מומלץ תמיד לשכור את שירותיו של עורך דין פרטי כאשר מתמודדים עם אישומים פליליים.

דיון הקראה בקריית שמונה

דיון הקראה הוא הדיון שפותח את ההליך הפלילי כאשר בדיון זה הנאשם אמור למסור את תשובתו לכתב האישום. דהיינו, להבהיר האם הוא מודה בעבירות שמיוחסות לו בכתב האישום או שמא הוא כופר באשמה ומתעקש על חפותו.

מדובר בדיון חשוב במיוחד שמשפיע באופן משמעותי על המשך ההליך הפלילי ועל תוצאתו הסופית. לכן, מומלץ תמיד לנאשם שעתיד להתייצב לדיון הקראה לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי בקריית שמונה שייצג אותו בדיון זה.

חשוב לציין כי בדיון ההקראה הנאשם (באמצעות עורך דינו) רשאי לבקש מבית המשפט דחיה למענה לכתב האישום על מנת לבוא בדברים עם התביעה.

ברוב המקרים, כאשר נאשם מודה באשמה הדבר נעשה במסגרת של הסדר טיעון כזה או אחר. בדרך כלל, הסדר טיעון בין התביעה לנאשם כולל גם "הטבות משפטיות" כאלה ואחרות שמטיבות עם הנאשם בתמורה להודאתו באשמה.

הטבה מסוג זה יכולה להתבטא בהסכמה עונשית מקלה או לחלופין בתיקון מהותי בכתב האישום ובעבירות המיוחסות לנאשם כאשר גם תיקון בכתב האישום צפוי להשפיע בסופו של דבר לקולא על עונשו של הנאשם. קראו עוד על הסדרי טיעון במאמר שכתבתי בנושא כתב אישום

מתי מתקיים דיון הקראה?

לעיתים, כתב האישום מוגש לבית המשפט זמן מה לאחר שהחקירה המשטרתית הסתיימה וכאשר הנאשם אינו עצור עד תום ההליכים או נמצא תחת תנאים מגבילים כלשהם. כאשר מדובר בתיקים שקשורים לעבירות פליליות ממדרג נמוך התמשכות ההליכים והשיהוי בהגשת כתבי האישום הם נפוצים למדי.

בלא מעט מקרים, עוברות מספר שנים בין ביצוע העבירה לבין הגשת כתב האישום. על אף שלרוב, השיהוי הניכר אינו צפוי להוביל לביטול כתב האישום, במקרים רבים השיהוי האמור עשוי לשחק לטובתו של הנאשם במעמד הטיעונים לעונש.

מטבע הדברים, חלוף הזמן מכהה את תוצאותיו של אירוע פלילי אף את תחושת המעורבים בו ואת יחס הרשויות ובית המשפט אליו. קראו עוד בעניינים אלו במאמר שכתבתי על ענישה בהליכים פליליים.

ייצוג על ידי עורך דין פלילי בקריית שמונה

כאמור, הליכים פליליים וחקירות משטרתיות הינם עניינים בעלי חשיבות מכרעת לעתידו של האזרח שנאשם או נחשד בביצוע עבירות פליליות. לכן, מוטב תמיד להתייחס להאשמות אלו במלוא הרצינות המתחייבת ולהיות מיוצג על ידי עורך דין פלילי בכל עניין פלילי.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

בירור מצב חקירה במשטרה
כל הפוסטים

בירור מצב חקירה במשטרה

בירור מצב חקירה במשטרה הינו בירור פרוצדורלי שנערך לגבי תיק משטרתי שטרם התקבלה בעניינו הודעה אודות גניזת התיק או לחלופין העמדה לדין והגשת כתב אישום

קיפוח זכות
כל הפוסטים

קיפוח זכות

קיפוח זכות הינה עבירת תעבורה מסוג ברירת משפט הנושאת לצדה קנס כספי ללא סנקציה של נקודות משרד הרישוי. המשמעות הינה כי עיקר הסנקציה לנהג שנרשם

דילוג לתוכן