חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי ביקנעם

עורך דין פלילי ביקנעם
תוכן עניינים

מחפש עורך דין פלילי ביקנעם ? זומנת לחקירה? הוגש נגדך כתב אישום? הסתבכת עם החוק? הגעת למקום הנכון. עורך דין פלילי בצפון אביב מזרחי מייצג נאשמים בכל תחומי המשפט הפלילי ומעניק ייצוג מקצועי לתושבי יקנעם והסביבה משלב החקירה הפלילית ועד להליכים הפליליים שמתנהלים בבית המשפט.

המשרד מייצג נאשמים במגוון רחב של עבירות פליליות כגון עבירות מרמה, עבירות אלימות, עבירות זיוף, עבירות הונאה, עבירות סמים, עבירות תעבורה, עבירות המתה, עבירות על חוק הכניסה לישראל ועבירות נוספות.

עורך דין פלילי ביקנעם אביב מזרחי

עורך דין אביב מזרחי הוא בעל משרד עצמאי שמייצג נאשמים וחשודים בכל רחבי ישראל ובעיקר במחוז חיפה והצפון לרבות העיר יקנעם וסביבתה.

לאורך השנים, עורך דין פלילי ביקנעם אביב מזרחי צבר ניסיון רב בייצוג נאשמים הן בתיקים חמורים כגון תיקי נשק, חבלה חמורה וסחר בסמים והן בתיקים חמורים פחות כגון תיקי אלימות במשפחה, איומים ותקיפה סתם.

עורך דין פלילי ביקנעם אביב מזרחי מאמין כי התמדה, יצירתיות, השקעה ויחסי אמון קרובים עם הלקוח מובילים לתוצאות מעולות בתחום המשפט הפלילי. עורך דין אביב מזרחי מקפיד להשקעה בתיק המשפטי שנמסר לטיפולו את מירב המאמצים הן כאשר מדובר בתיק חמור והן כאשר מדובר בתיק קל לכאורה. העיקרון המנחה את המשרד בעניין זה כי כל לקוח הוא אדם במלואו שראוי לייצוג משפטי הולם וראוי במסגרת ההליך הפלילי.

בין יתר השירותים שהמשרד מעניק עורך דין אביב מזרחי גם מלווה חשודים לאורך החקירה המשטרתית ומעניק ייעוץ לפני חקירה בתחנת המשטרה. חשוב לציין כי בלא מעט מקרים, ייעוץ לפני חקירה עם עורך דין פלילי פרטי עשוי לעשות את ההבדל בין העמדה לדין לבין גניזת התיק מחוסר ראיות. לכן, מומלץ תמיד להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי פרטי כאשר מתמודדים עם חקירה משטרתית בחשד לביצוע עבירות פליליות. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי על חקירה באזהרה.

בנוסף, עורך דין אביב מזרחי מייצג בהליכים מקדמיים וחיצוניים להליך הפלילי כגון מעצרי ימים, שימועים לפני כתב אישום, בקשות לסגירת תיק, בקשות למחיקת רישום פלילי, חנינה ובקשות להחזרת תפוס.

מהם הליכים מקדמיים להליך הפלילי?

המונח הליכים מקדמיים להליך הפלילי מתייחס לרוב לפרוצדורות משפטיות שמתנהלות בטרם הגשת כתב אישום לבית המשפט ובטרם שהתביעה קיבלה החלטה בדבר הגשת כתב אישום. לרוב, מדובר על הליך של שימוע לפני כתב אישום.

הזכות לקיום שימוע פלילי מוקנית לכל אזרח שהמדינה שוקלת להגיש נגדו כתב אישום בעבירה פלילית מסוג פשע. להשלמת התמונה ראוי להבהיר כי עבירה מסוג פשע הינה עבירה פלילית שהעונש שקבוע לצדה בחוק העונשין עולה על 3 שנות מאסר. המשמעות המעשית הינה שהזכות לשימוע מוקנית רק בהקשר לעבירות מסוג פשע כך שלאדם שהמדינה שוקלת להגיש נגדו כתב אישום בעבירה מסוג עוון או חטא לא תינתן ההזדמנות לקיים שימוע פלילי.

כפי שיוסבר להלן, הליכי מקדמיים ככלל והליך של שימוע פלילי בפרט הם הליכים משפטיים שדורשים מקצועיות, ניסיון והבנה משפטית. על כן, מומלץ תמיד להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי ביקנעם (או מכל מקום אחר) בשעה שמקיימים הליך של שימוע פלילי מול אחד מגופי התביעה הרלוונטיים.

איך יודעים שהמדינה שוקלת להגיש כתב אישום?

מדובר בשאלה חשובה שכן מטבע הדברים אזרח שאינו מודע לזכותו לקיים שימוע לא יממש את זכותו לכך והדבר עלול להסתיים בהעמדתו לדין פלילי. המדינה, באמצעות אחד מגופי התביעה הרלוונטיים (פרקליטות או תביעה משטרתית) מודיעה לאזרח שנשקלת האפשרות להגיש נגדו כתב אישום באמצעות מסמך משפטי שמכונה "מכתב יידוע לחשוד".

במכתב זה המדינה מודיעה לאזרח שהיה במרכזה של החקירה המשטרתית כי חומר החקירה הגיעה לתביעה וכי נשקלת האפשרות להגיש נגדו כתב אישום בגין העבירות שלגביהן נחקר באזהרה. קראו עוד על שימוע פלילי במאמר שכתבתי בנושא מכתב יידוע לחשוד.

חשוב לציין בהקשר זה כי ברוב המוחלט של המקרים, מכתב היידוע לחשוד אינו נוחת על האזרח כרעם ביום בהיר, שכן קודם לכן התנהלה חקירה משטרתית אליה החשוד מטבע הדברים היה מודע. כפי שהדגשתי קודם לכן, בכל מקרה של התמודדות עם האשמות או חשדות בעבירות פליליות מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי ביקנעם.

מה כתוב במכתב יידוע לחשוד?

כפי שציינתי קודם לכן, במכתב זה התביעה מיידעת את האזרח שקיימת אפשרות שיוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות פליליות. לצד זאת, מכתב היידוע מבהיר לחשוד כי באפשרותו להגיש לתביעה בקשה מנומקת להימנע מהגשת כתב אישום נגדו.

הלכה למעשה, ברוב המוחלט של המקרים, הליך השימוע מתנהל באמצעות בקשות כתובות והחלפת מכתבים בין סנגורו של החשוד לבין התביעה. בניגוד לעבר, היום ברוב המכריע של התיקים התביעה אינה מאפשרת לקיים שימוע בעל פה, אלא בכתב בלבד.

חשוב לציין כי פעולה מומלצת שכדאי לעשותה בטרם הגשת בקשה מנומקת לתביעה הינה לצלם את חומרי החקירה. ברוב המקרים, התביעה מאפשרת לעורך דין הפלילי שמייצג את החשוד להעתיק את חומרי החקירה לצורך קיום השימוע. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי ההחלטה במסגרת הליך השימוע מתקבלת על בסיס שיקולים ראייתיים שמסתמכים על חומרי החקירה שהמשטרה אספה. לכן, לדעת כותב המאמר קיום הליך של שימוע פלילי ללא עיון בחומרי החקירה אינו מקצועי ולרוב נדון מראש לכישלון. 

עורך דין פלילי ביקנעם אביב מזרחי ייצג חשודים רבים במסגרת הליך של שימוע פלילי ובקיא היטב בכללים המשפטיים הרלוונטיים בהליך זה. במקרה אחד, עורך דין אביב מזרחי הצליח לשכנע את התביעה המשטרתית של שלוחת זבולון לסגור במסגרת שימוע תיק של סחר בסמים. על אף שהחשוד נעצר בתחילת התיק ומעצרו אף הוארך על ידי בית המשפט מספר פעמים, לבסוף הוא שוחרר למעצר בית ובהמשך התיק נסגר במסגרת שימוע ללא העמדה לדין. קראו עוד על מקרה זה במאמר הבא.

איך לבחור עורך דין פלילי ביקנעם?

בחירת עורך דין פלילי ביקנעם תלויה במידה רבה בשיקוליו האישיים של הלקוח בין אם מדובר בשיקולים כלכליים או בבחירה שמתבססת על בסיס החיבור האישי עם עורך הדין.

כך או כך, חשוב להבהיר כי לעיתים קרובות קיימת חשיבות לבחירת עורך דין פלילי שמשרדו נמצא במחוז השיפוט שבו מתנהל אותו התיק. עורך דין שמייצג במספר תיקים באותו מחוז מכיר את בתי המשפט במחוז ואף את תחנות המשטרה הרלוונטיות בו.

מבחינת סמכות מקומית, העיר יקנעם שייכת למחוז השיפוט הצפוני של מדינת ישראל. המשמעות הינה שדיוני מעצר ימים שקשורים לעבירות שבוצעו בעיר מתנהלים בבית המשפט השלום בנצרת.

כמו כן, גם תיקים עיקריים (כלומר תיקים שהוגש בהם כתב אישום) שקשורים לעבירות שבוצעו בתחומי העיר מתנהלים גם הם בבית משפט השלום בנצרת או לחלופין בבית המשפט המחוזי בנצרת ככל שמדובר בעבירה חמורה. לעורך דין פלילי ביקנעם אביב מזרחי ניסיון רב בייצוג נאשמים בבית משפט זה.

ייצוג על ידי עורך דין פלילי ביקנעם

כפי שהדגשתי במאמרים אחרים, הליכים פליליים וחקירות פליליות אינם עניינים שראוי להקל בהם ראש או להתייחס אליהם בזלזול. להליך הפלילי יש השלכות רחוקות טווח על חייו של האזרח בין אם מדובר בעונשים שבית המשפט רשאי להטיל על נאשם שהורשע בעבירה פלילית ובין אם מדובר בקלון שנלווה להרשעה פלילית. כאשר בוחרים עורך דין פלילי ביקנעם מומלץ לבחור עורך דין שמנוסה בתחום הפלילי ומתנהל עם הלקוחות שלו בצורה אדיבה ומקצועית.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

בירור מצב חקירה במשטרה
כל הפוסטים

בירור מצב חקירה במשטרה

בירור מצב חקירה במשטרה הינו בירור פרוצדורלי שנערך לגבי תיק משטרתי שטרם התקבלה בעניינו הודעה אודות גניזת התיק או לחלופין העמדה לדין והגשת כתב אישום

קיפוח זכות
כל הפוסטים

קיפוח זכות

קיפוח זכות הינה עבירת תעבורה מסוג ברירת משפט הנושאת לצדה קנס כספי ללא סנקציה של נקודות משרד הרישוי. המשמעות הינה כי עיקר הסנקציה לנהג שנרשם

דילוג לתוכן