חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בעפולה

עורך דין פלילי בעפולה_640x426
תוכן עניינים

מחפש עורך דין פלילי בעפולה ? הגעת למקום הנכון. עורך דין פלילי בצפון אביב מזרחי הוא עורך דין עצמאי שמתמחה בייצוג נאשמים וחשודים באזור הצפון והסביבה לרבות בעיר הצפונית עפולה. עורך דין אביב מזרחי ייצג חשודים ונאשמים רבים במחוז הצפון בהקשר לעבירות אלימות, סמים, רכוש, אלימות במשפחה, מרמה, הונאה ותעבורה.

בנוסף, עורך דין פלילי בעפולה אביב מזרחי מייצג אזרחים בהליכים שנלווים להליכים הפליליים כגון מחיקת רישום פלילי, ייצוג אסירים בעתירות נגד שירות בתי הסוהר, ליווי נפגעי עבירה, שימוע לפני כתב אישום, הליך החזרת תפוס, בקשות לסגירת תיק ועוד. לצד שירותים אלו, עורך דין פלילי אביב מזרחי מלווה אזרחים במסגרת חקירות משטרה ובמסגרת זו אף מעניק ייעוץ משפטי לפני חקירה באזהרה.

תחום נוסף שהמשרד מתמחה הוא ייצוג אזרחים בהליכים מנהליים (שאינם פליליים) כגון ייצוג בוועדות משמעת של משרד הבריאות, ייצוג בהליכי משמעת של עובדי מדינה וייצוג נאשמים בבתי הדין המשמעתיים. לעורך דין אביב מזרחי ישנו ניסיון רב בתחום עבירות המשמעת וההליכים המשמעתיים. קראו עוד בעניין זה במאמר שכתבתי אודות בית דין משמעתי לעובדי המדינה.

מחוז השיפוט הצפוני

כפי שציינתי במאמרים אחרים, מבחינה משפטית מדינת ישראל מתחלקת למספר מחוזות שיפוט שונים שנקבעו בהתאם לחלוקה הגיאוגרפית של המדינה. עורך דין פלילי בעפולה הינו עורך דין שמייצג נאשמים באזור חיפה והצפון.

מבחינה פרוצדורלית, בכל מחוז שיפוט מכהן בית משפט מחוזי אחד ומספר בתי משפט שלום שפזורים בערים השונות של אותו מחוז.

כך לדוגמא, בית המשפט המחוזי של מחוז הצפון ממוקם בקריה הממשלתית של העיר נוף הגליל. על אף שבית המשפט עצמו נמצא בעיר נוף הגליל הוא מכונה "בית המשפט המחוזי בנצרת". עורך דין פלילי בעפולה אביב מזרחי ייצג בעבר מספר רב של אזרחים בהליכים פליליים שהתנהלו בבית המשפט המחוזי בנצרת.

ערעורים פליליים

בין יתר עיסוקיו, עורך דין פלילי בעפולה עורך דין אביב מזרחי מייצג גם נאשמים בהליכי ערעור שקשורים להליכים פליליים. כאשר אחד הצדדים להליך הפלילי מעוניין לערער על החלטה של בית המשפט מחוזי עליו להגיש את הערעור לבית המשפט העליון בירושלים. חשוב להבהיר בהקשר זה כי כאשר מדובר בערעורים שנוגעים להליכי מעצר בית המשפט של הערעור דן בתיק במעמד של שופט אחד.

הליכי המעצר העיקריים הם הליך מעצר הימים והליך מעצר עד תום ההליכים. הליך של מעצר ימים הינו הליך שמתנהל בטרם הגשת כתב האישום וכאשר החקירה המשטרתית מתנהלת במקביל להארכות המעצר שנדונות על ידי בית המשפט. הליך מעצר עד תום ההליכים הוא הליך שונה ממעצר הימים במספר מובנים שונים. ראשית, הליך זה מתנהל כולו לאחר שהמדינה כבר הגישה כתב אישום נגד החשוד והוא שינה את המעמד שלו לנאשם. שנית, בניגוד להארכות המעצר הקצרות שנהוגות במסגרת הליך מעצר הימים, בהליך מעצר עד תום ההליכים מעצרו של הנאשם מוארך לתקופות ארוכות שנעות בין מספר חודשים ואפילו עד למספר שנים.

מנגד, כאשר מדובר בערעורים על פסקי דין במשפט העיקרי של ההליך הפלילי אזי שבית המשפט של הערעור דן בתיק בהרכב שלושה שופטים. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי בנושא תיק פלילי.

איזה בתי משפט שלום ישנם במחוז הצפון?

אזור השיפוט של מחוז הצפון משתרע מיוקנעם שבדרום ועד לעיר הצפונית שלך קריית שמונה. בתי משפט השלון במחוז הצפון קבועים בערים נצרת, קריית שמונה, טבריה, קצרין, צפת, בית שאן ועפולה. עורך דין פלילי בעפולה אביב מזרחי מייצג נאשמים וחשודים בכל בתי משפט השלום במחוז הצפון לרבות ייצוג בהליכים פליליים שקשורים לאירועים שהתרחשו בעיר עפולה.

חשוב לציין בהקשר זה כי בבית המשפט השלום בעפולה לא מתקיימים הליכי מעצר ולא מתנהלים תיקים פליליים עיקריים. הליכי מעצר הימים במחוז זה נשמעים בבית המשפט בנצרת, טבריה וקריית שמונה. כאמור, ערעורים על החלטות של אחד מבתי המשפט השלום במחוז הצפון מוגשים לבית המשפט המחוזי בנוף הגליל.

כיצד לבחור עורך דין פלילי בעפולה?

בדומה לכל בעל מקצוע אחר השאלה של בחירת עורך דין פלילי בעפולה תלויה בטעמו האישי של הלקוח והעדפותיו. יחד עם זאת, ישנן מספר המלצות שראוי לקחת בחשבון בטרם פונים לעורך דין פלילי לצורך ייצוג. ראשית, מוטב לבחור עורך דין שזמין ונגיש להגיע לתחנת המשטרה במקרה חירום וכאשר החשוד מבקש להתייעץ עם עורך דין לפני החקירה במשטרה. במקרים רבים, ייעוץ עם עורך דין לפני החקירה יכול לסייע ללקוח להפריך את החשדות שהופנו כלפיו על ידי המשטרה. כאשר חשוד נחקר באזהרה בצורה מוצלחת הדבר עשוי להוביל לגניזת התיק ללא הגשת כתב אישום. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי בנושא חקירה באזהרה.

שנית, מומלץ לבחור עורך דין פלילי שמתמחה בתחום זה ובעבודת רשויות האכיפה ועבודת הערכאות הפליליות. תחום המשפט הפלילי הינו תחום משפטי מורכב שהמיומנות בו נרכשת לאחר שנים של ניסיון ועבודה בתחום. לכן, מומלץ בחום שלא לבחור לייצוג עורך דין אזרחי "שמחלטר" מהצד בתחום הפלילי כתחום משני. במקרים רבים, בחירת עורך דין שאינו מתמחה בתחום הפלילי מסתיימת בתוצאות משפטיות קשות עבור הלקוח בין אם מדובר בנאשם או בחשוד שטרם הוגש נגדו כתב אישום.   

שלישית, מומלץ שלא לבחור עורך דין על בסיס המחיר הנמוך ביותר. לעיתים קרובות, דווקא תמחור נמוך באופן משמעותי ממחירי השוק הנהוגים עלולה להצביע על חוסר בקיאות של עורך דין בהליכים הפליליים ופעולות הנדרשות לייצוג באותו התיק. כמו כן, הצעת מחיר נמוכה באופן משמעותי ממחיר השוק עלולה להצביע על העובדה שאין בכוונת עורך הדין המציע לייצג את הלקוח במלוא הרצינות וההשקעה המתחייבים בתיק פלילי. חשוב להבהיר בהקשר זה כי ייצוג משפטי ברוב התיקים המשפטיים דורש רצינות, השקעה והתמדה מצד עורך דין שמייצג נאשם.

יתרה מכך, במקרים רבים ייעוץ לפני חקירה על ידי עורך דין פלילי בצפון הינה בעלת חשיבות עצומה עבור החשוד. עורך דין מקצועי יכול וצריך ליתן ללקוח שלו עצות מקצועיות בנוגע לדרך הנכונה להתנהל בחקירה הפלילית. בתיקים מסוימים, עצה אחת טובה שעורך דין של החשוד יספק לו תעשה את ההבדל בין המשך ההליכים הפליליים ובין סגירתם התיק והפסקתם ללא הגשת כתב אישום.

ליווי של עורך דין לחקירה בתחנת עפולה

עורך דין פלילי בעפולה אביב מזרחי ייעץ לחשודים רבים שעמדו בפני חקירת משטרה בתחנת עפולה. במסגרת השירות שעורך דין אביב מזרחי מספק ללקוחותיו הוא גם מכין חשודים לחקירות משטרה ולעימותים ומסביר להם את המצב המשפטי הנוכחי שהם נמצאים בו. בנוסף, עורך דין מזרחי משתדל תמיד להבהיר ללקוחותיו מהן הנקודות הראייתיות החשובות בתיק שלהם וכיצד ראוי להתמקד בנקודות אלו ולא בנקודות שוליות שאין להן חשיבות ראייתית.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

בירור מצב חקירה במשטרה
כל הפוסטים

בירור מצב חקירה במשטרה

בירור מצב חקירה במשטרה הינו בירור פרוצדורלי שנערך לגבי תיק משטרתי שטרם התקבלה בעניינו הודעה אודות גניזת התיק או לחלופין העמדה לדין והגשת כתב אישום

קיפוח זכות
כל הפוסטים

קיפוח זכות

קיפוח זכות הינה עבירת תעבורה מסוג ברירת משפט הנושאת לצדה קנס כספי ללא סנקציה של נקודות משרד הרישוי. המשמעות הינה כי עיקר הסנקציה לנהג שנרשם

דילוג לתוכן