חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בנצרת

עורך דין פלילי בנצרת
תוכן עניינים

נקלעת לצרה? הסתבכת עם המשטרה? קיבלת מכתב יידוע לחשוד? מחפש עורך דין פלילי בנצרת ? הגעת למקום הנכון. עורך דין פלילי בנצרת אביב מזרחי מייצג נאשמים באזור נצרת והצפון ומעניק שירותים משפטיים בתחום המשפט הפלילי לחשודים ונאשמים בעבירות פליליות. עורך דין אביב מזרחי מלווה את לקוחותיו מרגע הזימון לתחנת המשטרה ועד לדיונים המשפטיים שמתנהלים בבתי המשפט השונים. עורך דין פלילי בצפון אביב מזרחי מייצג נאשמים בתיקים פליליים בבית משפט השלום וכן בבתי המשפט המחוזיים בעבירות פליליות חמורות.

בין היתר המשרד מייצג נאשמים בעבירות מין, עבירות סמים, עבירות מרמה, עבירות תעבורה, עבירות המתה, עבירות רשלנות, עבירות הונאה, עבירות שוחד, עבירות אלימות, עבירות זיוף ועוד.

עורך דין פלילי בנצרת אביב מזרחי מאמין שמסירות, שקידה וקשר קרוב עם הלקוח מובילים כולם לתוצאות טובות בהליכים פליליים.

עורך דין פלילי בנצרת אביב מזרחי

עורך דין פלילי אביב מזרחי הינו בעל משרד עורכי דין שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. עורך דין אביב מזרחי מעניק יחסי אישי וקרוב לכל לקוחותיו בכל רחבי המדינה ובעיקר באזור חיפה, הצפון ונצרת.

עורך דין אביב מזרחי מלווה נאשמים וחשודים בהליכים פליליים עם התמחות בעבירות אלימות כגון פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפת קטין, תקיפת זקן, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, חבלה חמורה, תקיפת בת זוג, תקיפה סתם וחבלה חמורה בכוונה מחמירה. לצד עורך דין אביב מזרחי מייצג נאשמים וחשודים בעבירות נשק, סמים ומרמה.

ה-"אני מאמין" של המשרד קובע כי כל אדם באשר הוא זכאי להגנה משפטית איכותית, הגונה והולמת בהתמודדות עם רשויות האכיפה החזקות והדומיננטיות. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי בנושא תיק פלילי.

עורך דין אביב מזרחי סבור כי רק השקעה, מחשבה מעמיקה ויצירתיות מובילות להצלחה בתיקים פליליים ולכן הוא מקפיד להשקיע את מלוא המשאבים בכל תיק פלילי שנמסר לטיפולו בין אם מדובר בתיק גדול ובין אם מדובר בתיק קטן.

חקירה באזהרה

עורך דין פלילי בנצרת אביב מזרחי מאמין ששלב החקירה המשטרתית הינו השלב המשמעותי ביותר בהליך הפלילי. ברוב המקרים, בשלב זה מוכרע גורלו של התיק הפלילי. יודגש בעניין זה כי אין זה מופרך לומר כי הגרסה הראשונה שהחשוד ימסור בחקירתו הראשונה הינה הרת גורל לתוצאתו הסופית של התיק. ובמעמד זה, כל מילה או משפט שהחשוד ייאמר הינם בעלי משמעות משפטית מכרעת. קראו עוד בעניינים אלו במאמר שכתבתי בנושא חקירת משטרה.

חשוב לציין כי אזרחים נורמטיביים רבים שנחקרים באזהרה בפעם הראשונה בחייהם נוהגים לעשות טעויות קשות בחקירתם באזהרה וחלקם אף מודים במיוחס להם. אותם אזרחים תמימים ונעדרי עבר פלילי סבורים כי במידה ויבקשו מהחוקר להתייעץ עם עורך דין בטרם חקירתם הדבר יפעל לחובתם ויגרום לחוקר המשטרה לחשוב כי הם אשמים בעבירה מיוחסת להם.

מדובר בסברה מוטעית ושגויה. זכות ההיוועצות הינה זכות מהותית וחשובה מאין כמוה במסגרת המשפט הישראלי. ניצול נכון של זכות זו עשויה לצמצם את פערי הכוחות המובנים בין חוקרי המשטרה לאזרח שנחקר באזהרה.

יתרה מכך, בלט מעט מקרים התייעצות עם עורך דין לפני החקירה עשויה לשפר באופן משמעותי את מצבו המשפטי של החשוד ובמקרים מסוימים אף להוביל לגניזת התיק נגדו. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי אודות חקירה באזהרה.

ליווי לחקירת משטרה בתחנת נצרת

כאמור, התייעצות עם עורך דין פלילי בנצרת בטרם החקירה המשטרתית הינה פעולה שעשויה לעשות את ההבדל בין סגירת התיק ובין העמדה לדין. משרד עורך דין פלילי בעכו אביב מזרחי מעניק שירות משפטי של ייעוץ לפני חקירה ואף ליווי של חשודים לתחנת המשטרה לצורך חקירה באזהרה. לאור החשיבות וההשלכות של חקירה במשטרה מומלץ תמיד להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי פרטי כאשר נאלצים להתמודד עם חקירה במשטרה וחשדות בעבירה פלילית כלשהי.

מה זה שימוע לפני כתב אישום?

שימוע לפני כתב אישום הינו מונח מקצועי מתחום המשפט הפלילי שמתייחס להליך פרוצדורלי מקדמי שנערך לפני שהפרקליטות או התביעה המשטרתית מגישה לבית המשפט כתב אישום נגד החשוד. באופן כללי ניתן לומר כי מדובר בהליך שבמסגרתו המדינה מאפשרת לחשוד להציג בפניה טיעונים משפטיים שמטרתם לשכנעה כי בנסיבות התיק והעניין אין זה ראוי או מוצדק מבחינה משפטית להגיש נגדו כתב אישום. כפי שניתן להבין, מבחינתו של החשוד מטרת השימוע הינה לשכנע את התביעה כי יש לגנוז את התיק בעילה של חוסר ראיות או עילה אחרת.

מתי מתקיים שימוע לפני כתב אישום?

הזכות לשימוע פלילי הינה זכות שמוקנית לכל חשוד שהתביעה סבורה שחומר הראיות שנאסף על ידי המשטרה במסגרת החקירה מאפשר להגיש נגדו כתב אישום. חשוב לציין כי זכות השימוע רלוונטית רק כאשר מדובר בעבירות פליליות מסוג פשע. עבירות אלו הינן עבירות שהעונש המקסימלי שקבוע לצדן בחוק העונשין עולה על שלוש שנות מאסר. כלומר, ככל שמדובר בעבירות מסוג חטא או עוון (עבירות פליליות שנחשבות לעבירות קלות באופן יחסי) אזי שלא עומדת לחשוד זכות לקיום שימוע.

חשוב להדגיש ברחל בתך הקטנה כי הליכי השימוע הינם הליכים משפטיים שעל מנת להצליח בהם נדרשים מיומנות משפטית, הבנה ראייתית, הבנה משפטית וניסיון בתחום המשפט הפלילי. לכן, בכל הליך של שימוע פלילי מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי בנצרת שינהל את הליך השימוע בשמו של הלקוח מול התביעה.

כיצד יודעים שקיימת זכות לשימוע?

הזכות לשימוע אמורה להיות לחשוד על ידי המדינה באמצעות מכתב יידוע לחשוד. הלכה למעשה, מדובר במסמך משפטי רשמי שמודיע לחשוד כי חומר החקירה שהמשטרה אספה במסגרת החקירה הגיע לתביעה וכעת נשקלת האפשרות להגיש נגדו כתב אישום.

במסגרת מכתב זה המדינה מבהירה לחשוד כי מוקנית לו זכות להגיש לה טיעונים כתובים שמנמקים מדוע יש להימנע מהגשת כתב אישום נגדו. על מנת להבין את הפרוצדורה החוקית של הליך השימוע מומלץ לפנות לעורך דין פלילי בנצרת בעת קבלת מכתב היידוע. קראו עוד בעניינים אלו במאמר שכתבתי אודות מכתב יידוע לחשוד.

תוך כמה זמן ניתן להגיש טיעונים לשימוע פלילי?

מדובר בשאלה חשובה, שכן מטבע הדברים אזרח שאינו מודע לזכותו לקיים שימוע לא יממש את זכותו לכך והדבר עלול להסתיים בהעמדתו לדין פלילי. המדינה, באמצעות אחד מגופי התביעה הרלוונטיים (פרקליטות או תביעה משטרתית) מודיעה לאזרח שנשקלת האפשרות להגיש נגדו כתב אישום באמצעות מסמך משפטי שמכונה "מכתב יידוע לחשוד".

חשוב לציין כי הזכות להגשת טיעונים כתובים לשימוע איננה זכות שאינה מוגבלת בזמן. לחשוד מוקצבים 30 ימים בלבד לפנות לגוף התביעה הרלוונטי במטרה לשכנעו להימנע מהגשת כתב אישום נגדו.

חשוב להבהיר כי במסגרת השימוע הפלילי התביעה שוקלת שיקולים משפטיים שמתבססים על חומר החקירה שנאסף על ידי היחידה החוקרת. המשמעות הינה שבטרם הגשת הטיעונים לתביעה נדרש לצלם את חומרי החקירה על מנת להתייחס אליהם במסגרת הטיעונים.

הואיל וגם הטיעונים עצמם אמורים להתייחס לסוגיות משפטיות שקשורות בחומרי החקירה, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי בנצרת בהליך זה.

ייצוג על ידי עורך דין פלילי בנצרת

עבירות פליליות וכתבי אישום הינם עניינים שמוטב שלא להקל בהם ראש או לזלזל בהם. מלבד העונשים שבית המשפט עלול להטיל על נאשם שמורשע בעבירה פלילית חשוב לזכור כי להרשעה בעבירה פלילית נלוות פגיעות קשות בעתידו של המורשע ובהמשך חייו. עורך דין פלילי בנצרת שמייצג את הנאשם יכול לפעול לטובתו ולהבטיח שהתיק הפלילי בעניינו יסתיים בתוצאה הטובה ביותר שאפשרית בנסיבות המקרה והתיק.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

בירור מצב חקירה במשטרה
כל הפוסטים

בירור מצב חקירה במשטרה

בירור מצב חקירה במשטרה הינו בירור פרוצדורלי שנערך לגבי תיק משטרתי שטרם התקבלה בעניינו הודעה אודות גניזת התיק או לחלופין העמדה לדין והגשת כתב אישום

קיפוח זכות
כל הפוסטים

קיפוח זכות

קיפוח זכות הינה עבירת תעבורה מסוג ברירת משפט הנושאת לצדה קנס כספי ללא סנקציה של נקודות משרד הרישוי. המשמעות הינה כי עיקר הסנקציה לנהג שנרשם

דילוג לתוכן