חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בנשר

עורך דין פלילי בנשר_640x428
תוכן עניינים

מחפש עורך דין פלילי בנשר ? נקלעת לצרה עם המשטרה? הגעת למקום הנכון. עורך דין פלילי אביב מזרחי הוא בעל משרד עצמאי יליד העיר נשר, שמייצג אזרחים שהסתבכו עם הרשויות בנושאים פלילים. עורך דין פלילי בצפון אביב מזרחי מחובר לעיר נשר ולנופיה הציוריים שבהם גדל והתחנך. בין אזורי השירות שעורך דין פלילי בנשר אביב מזרחי עובד בהם נמצאים אזור חיפה והקריות לרבות העיר נשר. עורך דין אביב מזרחי גדל בנשר ומכיר היטב את מאפייני המקום והאוכלוסייה בעיר זו.

לעורך דין אביב מזרחי יש ניסיון רב במגוון רחב של עבירות פליליות כגון עבירות רכוש, עבירות סמים, עבירות אלימות, עבירות אלימות במשפחה, עבירות מרמה, עבירות מס, עבירות אלימות במשפחה ועבירות מין. עורך דין אביב מזרחי מלווה את תושבי חיפה והצפון במגוון רחב של הליכים פליליים החל משלב החקירה הפלילית ועד לסיום ההליכים הפלילים שמתנהלים בבית המשפט השלום בחיפה.

בנוסף, עורך דין פלילי בנשר אביב מזרחי מייצג נאשמים בהליכים מקדמיים להליך המשפטי כגון שימוע פלילי, בקשה לשינוי עילת סגירה, מחיקת רישום פלילי, הסדר מותנה ועררים על סגירת תיק משטרה.

כיצד לבחור עורך דין פלילי בנשר?

ברור לכל כי הסוגייה של בחירת עורך דין פלילי בנשר תלויה בהעדפותיו האישיות של האזרח שמחפש את שירותיו של עורך הדין הפלילי. ישנם לקוחות שבוחרים את עורך דינם על בסיס הדינמיקה האישית שהם מצליחים לייצר עם עורך דין ולעומתם ישנם לקוחות שמעדיפים להסתמך על המוניטין של עורך הדין הפלילי והוותק שלו.

לדעת כותב המאמר, הוותק של עורך הדין הפלילי אינו בהכרח מעיד על איכות השירות המשפטי שהוא מספק. לא מעט עורכי דין ותיקים (אך לא כולם) נוטים לראות בלקוח כאמצעי תשלום ותו לאו. במקרים רבים, דווקא עורך צעיר נלחם עבור הלקוח שלו ומוביל אותו לתוצאות טובות יותר בהשוואה לעורך דין ותיק שכבר שבע מתחום המשפט הפלילי.

כך או כך, כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי בנשר חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין שמתמצא בתחום הפלילי ועוסק בו כתחום עיסוקו העיקרי. עורך דין פלילי שהתחום הפלילי הינו תחום עיסוקו העיקרי אמור להיות בקיא בדרכי הפעולה של גופי האכיפה הרלוונטיים כגון התביעה המשטרתית ויחידות החקירה המשטרתיות. גם ייצוג בהליכי חקירה ומעצר מצריכים ניסיון משפטי קודם. יתרה מכך, הליכי המעצר, בין אם מדובר במעצר ימים או מעצר עד תום ההליכים, דורשים מהמייצג ניסיון והבנה בהליכי מעצר שעורכי דין אזרחיים אינם מחזיקים בהם. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי אודות מעצר ימים

כפי שציינתי במאמרים אחרים, להליכים פליליים ישנם השלכות הרות גורל על חייו של האזרח החל מהעונשים שבית המשפט עלול להטיל עליו במקרה של הרשעה ועד להשלכות שנלוות להרשעה בעבירה פלילית. קראו עוד בהקשרים אלו במאמר שכתבתי בנושא מחיקת רישום פלילי.

מהן ההשלכות של הליך פלילי?

כאמור, הליכים פליליים או חקירות משטרה הינם הליכים שאין ואף לא ראוי להקל בהם ראש ולזלזל בהם. עורך דין פלילי בנשר הוא עורך דין פרטי שמספק שירותים משפטיים ללקוחות שהסתבכו עם הרשויות בהקשר לעבירות פליליות כאלו ואחרות.

אין זה סוד כי תוצאה של מאסר בפועל בסוף ההליך הפלילי איננה אפשרות מופרכת, אלא אפשרות סבירה ואפשרית בהחלט. הצעד הראשון שנדרש על מנת להימנע מתוצאות מסוג זה הינו לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי בנשר שייצג בנאמנה את האינטרסים של הלקוח שלו.

כפי שציינתי במאמרים אחרים, מעבר לעונשים שבית המשפט צפוי להטיל על הנאשם בתום ההליך חשוב לזכור כי הרשעה בעבירה פלילית נושאת עמה "כתם" שהאזרח נושא עמו במשך שנים ארוכות לאחר שההליך הפלילי כבר הסתיים ונגמר. אזרחים בעלי עבר פלילי עלולים להיתקל בקשיים להתקבל למשרות איכותיות וקל וחומר שעבורם האפשרות לעבוד במשרד ממשלתי אינה קיימת.

מה זה אי הרשעה בהליך פלילי?

במקרים מסוימים, ישנה אפשרות לסיים את התיק הפלילי ללא הרשעה וזאת גם במצבים שבהם המצב הראייתי הינו מכריע ומעיד על אשמתו של הנאשם במיוחס לו בכתב האישום. האפשרות של "אי הרשעה" נובעת מסעיף 192א לחוק סדר הדין הפלילי [נוסח משולב], תשמ"ב-1982. סעיף זה מקנה סמכות לבית המשפט שלא להרשיע נאשם גם כאשר הוא מודה בעבירה פלילית וזאת על מנת שלא לפגוע בעתידו של הנאשם ולסכל את שיקומו. התוצאה של אי הרשעה תלויה במספר גורמים שונים וביניהם העובדה שמדובר בנאשם בעל עבר נקי, פגיעה קונקרטית שצפויה להיגרם לו כתוצאה מהרשעה, גילו של הנאשם וחוות דעתו של שירות המבחן אודות האפשרות של אי הרשעה.

עורך דין פלילי בנשר אביב מזרחי הצליח בעבר לשכנע את בית המשפט שלא להרשיע נאשם שהודה בעבירות אלימות במשפחה. באותו עניין דובר בנאשם משכיל ללא עבר פלילי קודם שהביע חרטה אודות המעשה ועבר הליך טיפולי ביחד עם אשתו. בסופו של דבר, שירות המבחן המליץ להימנע מהרשעתו של הנאשם וגם המדינה הסכימה לקבל את המלצותיו של שירות המבחן בעניין זה. קראו עוד על תיק זה במאמר הבא.

ייעוץ לפני חקירה בתחנת נשר

תחנת משטרת נשר הינה תחנה חדשה שהוקמה בשנת 2021 בכתובת דרך השלום 60 בעיר. בעבר הייתה בעיר נקודת משטרה בלבד ללא משרד תחנות ויומן מסודר. תחנת משטרת נשר נחשבת לחלק למחוז חוף של משטרת ישראל. עורך דין פלילי בנשר אביב מזרחי ייעץ בעבר למספר חשודים שנחקרו בנוגע לאירועים שהתרחשו בעיר נשר.

כאשר בוחרים בעורך דין פלילי בנשר מומלץ לבחור בעורך דין שמכיר את אזור חיפה ובקיא בדרך עבודתן של תחנות המשטרה במחוז זה וכן את הפרקליטות והתביעה המשטרתית. כאמור, עורך דין אביב מזרחי מכיר היטב את מחוז חיפה ועשה את התמחותו בפרקליטות הפלילית בחיפה.

חשוב לציין כי התייעצות עם עורך דין פלילי לפני חקירה הינה פעולה שמומלץ לעשותה בהתמודדות עם חשדות לביצוע עבירות פליליות. לא זו בלבד שמדובר בפעולה שמוטב לעשותה אלא שמדובר בזכות יסוד של ממש שמוקנית לכל חשוד שנחקר בעבירה פלילית במדינת ישראל.

עורך דין פלילי פרטי יכול לייעץ ללקוח שלו כיצד להתמודד עם החשדות שמופנות כלפיו על ידי המשטרה וכן להבהיר לו את המצב המשפטי שבו הוא נמצא כרגע. לאזרחים נורמטיביים ושומרי חוק שמתמודדים בפעם הראשונה עם המשטרה הייעוץ לפני החקירה פעולת הייעוץ היא מכרעת יותר בהשוואה לחשודים שכבר נחקרו פעם אחת או שתיים במשטרה.

אנשים נורמטיביים שאינם מנוסים בחקירות משטרה נוהגים לעיתים קרובות להפליל את עצמם באמירות מיותרות. יתרה מכך, לא מעט אנשים שומרי חוק סבורים כי אם יבקשו להתייעץ עם עורך דין לפני חקירתם חוקר המשטרה יניח כי הם אשמים במעשה שמיוחס להם. מדובר בתפיסה שגויה ומטופשת ורוב חוקרי המשטרה יעדיפו שהחשוד שאותו הם חוקרים לא יתייעצו עם עורך דין לפני חקירתם הואיל והדבר מקל על עבודתם. חוקרי המשטרה הם אנשי מקצוע מנוסים שנמדדים בין היתר על בסיס מספר התיקים שהם חקרו והוגשו בהם כתבי אישום.   

שתפו את המאמר
אודות כותב המאמר אביב מזרחי

אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

שלילת רישיון נהיגה מסיבה נפשית
כל הפוסטים

שלילת רישיון נהיגה מסיבה נפשית

שלילת רישיון נהיגה מסיבה נפשית הינה פעולה מנהלית הנמצאת בסמכות המכון הרפואי של משרד הרישוי. חשוב לציין כי למשרד הרישוי ישנה סמכות רחבה להטלת שלילת

עורך דין אלימות במשפחה
כל הפוסטים

עורך דין אלימות במשפחה

עורך דין אלימות במשפחה אביב מזרחי מייצג חשודים בעבירות אלימות לרבות ייצוג קורבנות. ליווי מלא בכל ההליך הפלילי מתן מענה וסיוע מיידי 24/7 בכל שאלה.

דילוג לתוכן