חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 חודשי עבודות שירות נגזרו על לקוח המשרד שהורשע ב-7 עסקאות של סחר בסמים והחזקה של 1.6 קילו סם מסוג קנאביס שחולק לשקיות לפי זנים.

הצלחת המשרד
תוכן עניינים

נגד לקוח המשרד (כבן 40) הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא המייחס לו עבירות של סחר בסמים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית והחזקת כלים לצריכת סמים. לאחר תיקון משמעותי של כתב האישום והליך שיקומי מרשים שהנאשם עבר בית המשפט קיבל את עתירת עורך דין אביב מזרחי שלא להטיל על הנאשם מאסר בפועל והטיל עליו 5 חודשי עבודות שירות בלבד.

כתב האישום המקורי ייחס לנאשם עשרות עסקאות סמים והחזקת כמות גדולה של סמים מסוג קנאביס.  בכתב האישום נטען נגד הנאשם כי הוא, בת זוגו ובנה הקטין החזיקו ביחד כמות גדולה של סמים מסוג קנאביס (1.6 קילו) למטרות סחר וכי לקוח המשרד ביצע עשרות עסקאות סמים בין היתר באמצעות אפליקציית "טלגראס". הסמים שנתפסו בשקיות היו מחולקים לפי הזנים השונים של צמח הקנאביס.

בתחילתו של ההליך התביעה ביקשה לעצור את הנאשם מאחורי סורג ובריח עד לתום ההליכים נגדו אך הוא שוחרר למעצר בית לאחר מספר דיוני מעצר. במהלך ההליך התנאים המקבילים הוסרו ממנו בהדרגה עד שמעצר הבית בוטל לחלוטין.

בסופו של ההליך הצדדים (עו"ד אביב מזרחי והתביעה המשטרתית) הגיעו להסדר טיעון שכלל את תיקונו של כתב האישום כך שהוסרו מכתב האישום המקורי מספר רב של עסקאות סמים ונסיבות מחמירות אחרות. התביעה הסכימה לתיקונים משמעותיים בכתב האישום לאחר שעורך דין אביב מזרחי הצביע בפניה על כשלים משמעותיים בראיות בהקשר לחלק מעסקאות הסחר שנכללו בכתב האישום המקורי.

בעתירתה לעונש, התביעה ביקשה להטיל על הנאשם מאסר בפועל לתקופה ממושכת נוכח חומרת מעשיו. מנגד, עורך דין אביב מזרחי טען כי הנאשם עבר כברת דרך טיפולית ונמצא בדרכו להשתקם ועל כן ראוי שלא להטיל עליו מאסר בפועל על מנת שלא לפגוע בשיקומו. בית המשפט קבע כי מתחם העונש ההולם לעבירות שביצע הנאשם נע בין 8 ל-18 חודשי מאסר בפועל אך החליט לחרוג ממתחם העונש ההולם מטעמי שיקום ולהימנע מהטלת מאסר בפועל. בסופו של דבר בית המשפט גזר את דינו של הנאשם והטיל עליו הנאשם 5 חודשי עבודות שירות בלבד.

תמונות של גזר הדין:

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי
אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

עו"ד מע"מ
ייצוג חשודים ונאשמים
עו"ד מע"מ

עו"ד מע"מ הינו כינוי לעורך דין שעוסק בעבירות כלכליות ובעבירות צווארון לבן ובאופן ספציפי בעבירות לפי חוק ערך מוסף. כפי שידוע לכל, מע"מ הינו קיצור

התליית רישיון נהיגה
כל הפוסטים
התליית רישיון נהיגה

התליית רישיון נהיגה הינה סנקציה מנהלית שמשרד הרישוי מטיל על נהגים והלכה למעשה אוסרת עליהם לנהוג בכל כלי רכב מנועי. חשוב להדגיש כי ישנן מספר

דילוג לתוכן