חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין תעבורה בחיפה

עורך דין תעבורה בחיפה_640x426
תוכן עניינים

עורך דין תעבורה בחיפה – שיעמוד לצידכם!

מאות המלצות של לקוחות וטיפול מיידי ומהיר בכל סוגי עבירות תעבורה. משרד עורכי דין מזרחי ושות'.

מידי יום ביומו נרשמים לנהגים במדינת ישראל אלפי דוחות תנועה וכפי שידוע חלק לא מבוטל מהם נושא לצדו נקודות משרד הרישוי. מטבע הדברים, תושבי חיפה והסביבה חשופים אף הם לרישום דוחות תנועה ועלולים למצוא את עצמם מתמודדים עם עבירות תעבורה שמיוחסות להם.

עורך דין תעבורה בחיפה הינו עורך דין המכיר ובקיא בפסיקה ובחוק הרלוונטיים לדיני תעבורה ומתמחה בייצוג בתיקי תעבורה בבתי המשפט במחוז חיפה. עורך דין תעבורה מקצועי יכול לסייע לנהגים אשר נרשמו להם דוחות תנועה במחיקת הנקודות וניהול ההליך המשפטי בבית משפט לתעבורה.

משרדנו הנמצא בעיר חיפה, חרת על דגלו לסייע ולעזור לנהגים תושבי חיפה והסביבה להתמודד עם דוחות תנועה הנרשמים להם ובפועל יוצא לשמור על רישיון הנהיגה שלהם. אם נרשם לכם דוח תנועה זכרו כי באמצעות טיפול משפטי נכון וראוי ניתן למזער נזקים ולסייע לכם להמשיך ולנהוג כחוק מבלי שיוטלו עליכם סנקציות כאלה ואחרות על ידי משרד הרישוי. קראו עוד בנושא זה במאמר שכתבתי על נקודות משרד הרישוי.

באלו עבירות תעבורה יכול עורך דין לתעבורה בחיפה לסייע לי?

נקדים ונציין כי בכל עבירת תעבורה עורך דין תעבורה יכול לסייע לנהג בפרט אם מדובר בעבירות שעניינן הזמנה לדין כלומר התייצבות בבית משפט לתעבורה. נהגים רבים בקיאים בעבודתו של עורך דין לתעבורה תעבורה במיוחד בעבירות הכוללות רישום נקודות משרד הרישוי לצדן. עורך דין תעבורה הבקיא בתחומו יוכל לסייע למחיקת הנקודות ולעיתים אף לביטול בדוח. חשוב לציין שהליך מחיקת הנקודות מתחיל בהגשת בקשה להישפט בהתאם לסוג העבירה המיוחסת לנהג. קראו עוד על מחיקת נקודות במאמר שכתבתי אודות ערעור על דוח תנועה.

ייצוג על ידי עורך דין בעבירות תעבורה חמורות

כאשר אנו בודקים את סוג עבירות התנועה החמורות בהן יכול עורך דין לסייע לנהג ניתן למנות את העבירות הבאות:

  • נהיגה בשכרות – אין המדובר בדוח מסוג ברירת משפט אלא בהזמנה לדין שמחייבת התייצבות בבית המשפט. חשוב לציין כי נהג אשר יורשע בעבירה זו צפוי הנהג לעונשים חמורים לרבות סנקציות מאת משרד הרישוי. מומלץ בחום לפנות לעורך דין המתמחה בדיני תעבורה על מנת שזה יוכל לסייע לנהג להמתיק את רוע הגזרה ולמזער נזקים ככל שניתן. במקרים המתאימים, עורך דין לתעבורה בחיפה יוכל להוביל לביטולו של כתב האישום ללא ענישה וללא פסילה. קראו עוד על עבירה זו במאמר שכתבתי אודות נהיגה בשכרות.
  • נהיגה בזמן פסילה – נהיגה בזמן פסילה בדומה לעבירת שכרות הינה עבירה חמורה ביותר אשר העונש בגינה עלול להיות מאסר בפועל. בתי משפט לתעבורה נוקטים יד קשה כלפי נהגים המזלזלים בחוק ונוהגים לאחר שרישיונם נשלל. משרד עורך דין אביב מזרחי ייצג בעבר מספר נאשמים שהואשמו בעבירה זו והצליח לסיים את התיק ללא ריצוי של מאסר בפועל. קראו עוד על עבירה זו במאמר שכתבתי על נהיגה בזמן פסילה.

ייצוג על ידי עורך דין לתעבורה בחיפה בעבירות מסוג ברירת משפט

  • דוח בגין שימוש בטלפון נייד במהלך נסיעה – אמנם מדובר בדוח מסוג ברירת משפט המאפשר לנהג לשלמו או להגיש בקשה להישפט בגינו אך מדובר בעבירה חמורה אשר אגף התנועה נלחם בה ביד קשה. דוח על שימוש בנייד במהלך נסיעה כולל 8 נקודות משרד הרישוי וכן קנס כספי גבוה. קראו עוד על עבירה זו במאמר שכתבתי על דוח טלפון.
  • דוח על חציית צומת באור אדום – בדומה לשימוש בנייד במהלך נסיעה גם חציית צומת באור אדום הינה עבירה חמורה ומסוכנת אשר העונש לצדה הינו 10 נקודות משרד הרישוי וקנס כספי גבוה.
  • מהירות מופרזת – עבירת מהירות מופרזת מתחלקת למספר דרגות שונות החל מדוח ללא ניקוד וכלה בעבירה של הזמנה לדין הכל תלוי בחריגת המהירות.

ייצוג על ידי עורך דין לתעבורה בחיפה בשימוש פסילת רישיון

  • שימוע בפני קצין תנועה – שימוע בפני קצין תנועה יעשה כאשר הנהג היה מעורב בעבירת תנועה חמורה כגון עבירת שכרות, נהיגה במהירות מופרזת, תאונת דרכים וכו'. עורך דין תעבורה בחיפה ייצג את הנהג במהלך השימוע המנהלי בפני קצין המשטרה וכן בתיק העיקרי אשר יתנהל בבית משפט לתעבורה.

מדוע מומלץ לפנות לעורך דין תעבורה ולא לפעול באופן עצמאי?

זה המקום לומר כי כל נהג אשר נרשם לו דוח תנועה יכול לגשת באופן עצמאי לבית המשפט ולייצג את עצמו. יחד עם זאת, אדם אשר אינו מנוסה בהליך משפטי זה ואינו בקיא בראיות הרלוונטיות שיש להתייחס אליהן בטיפול בדוח התנועה יתקשה להציג בפני התביעה המשטרתית את הכשלים העולים בחומר הראיות וכבפועל יוצא מכך יתקשה להגיע עמה להסדר טיעון מקל.

ראוי להבהיר כי תיקון העבירה הרשומה בדוח התנועה לעבירה ללא נקודות תעשה רק לאחר שהתביעה המשטרתית תתרשם כי ישנם כשלים בחומר הראיות הפוגעים ביכולתה להוכיח מעבר לספק סביר את אשמתו של הנהג.

מסיבה זו, נהג אשר אינו בקיא בדיני תעבורה לא יוכל להציג את הכשלים הנכונים בפני התביעה המשטרתית ולא יוכל להפנותה לנקודות הרלוונטיות בחומר החקירה.

עורך דין תעבורה בחיפה אשר מנוסה הבקיא במלאכתו, יוכל להפנות את התביעה המשטרתית בנקל לכשלים העולים מחומר הראיות ואף להבין אם עסקת הטיעון המוצעת לו על ידי התביעה הינה עסקה עניינית המשקפת את הכשלים הראייתיים העולם מחומר החקירה.

היתרון בשירותיו של עורך דין תעבורה בחיפה

מעבר לעובדה כי עורך דין תעבורה יחסוך מכם הרבה כאב ראש ואנרגיה בטיפול בתיק המשפטי הרי שמדובר בבעל מקצוע המכיר ובקיא ברזי מלאכתו ויודע כיצד ניתן לקבל את מלוא חומר הראיות מהתביעה המשטרתית, כיצד לקבוע פגישה עם תובע משטרתי. יתרה מכך, עורך תעבורה מקצועי בקיא היטב בכשלים הראייתיים שיסייעו לתקן את הדוח לעבירה שאינה נושאת עמה ניקוד מטעם משרד הרישוי.

עורך דין תעבורה מנוסה יוכל גם להעריך את עסקת הטיעון אשר תוצע לו על ידי התביעה המשטרתית ובהתאם לכך לקבל החלטה האם לנהל את התיק או לסיימו במסגרת הסדר טיעון. שירותיו המשפטיים של עורך דין תעבורה מתחילים בטיפול בדוח ומסתיימים בהשגת הסדר הטיעון הנכון ביותר עבור הנהג והצגתו בבית המשפט.

נהגים חדשים שימו לב!

כאשר אנו מדברים על נהג חדש אנו מתכוונים לכל נהג אשר טרם חלפו שנתיים מיום הוצאת רישיון הנהיגה שלו. נהגים חדשים נתונים לפיקוח הדוק יותר מאת משרד הרישוי וכמעט כל עבירת תנועה שיבצעו בתוך פרק הנהג חדש יוביל אותם לביצוע מבחנים שונים והארכת תקופת הנהג חדש למשך שנתיים נוספות. קראו עוד בנושא זה במאמר שכתבתי אודות העבירה של נהיגה ללא מלווה.

עבירות עיקריות הפוגעות בנהגים חדשים הינן עבירות מהירות, עבירות רמזורים, עבירת נהיגה בשכרות ועוד. נהג חדש אשר יחליט להתעלם מהדוח ולא לטפל בו באופן משפטי ומקצועי עלול להימצא במצב שבו רישיון נהיגה שלו נפגע. במקרים מסוג זה הנהג החדש צפוי להידרש למבחנים מטעם המשרד הרישוי כתנאי לחידוש רישיון הנהיגה שלו.

מעבר לעניין נקודות משרד הרישוי וכל הכרוך בכך, נהג חדש חייב לקחת בחשבון כי בראש ובראשונה עליו לשמור על רישיון הנהיגה שלו טרם יטפל בנקודות משרד הרישוי או הקנס הכספי. עורך דין תעבורה המתמחה בתחום זה יוכל לסייע לנהג חדש לשמור על רישיון הנהיגה שלו ולהימנע מסנקציות משרד הרישוי לרבות ביצוע מבחן תאוריה או מבחן מעשי.

טיפול משפטי בדוח תנועה ישמור לך על רישיון הנהיגה

לא אחת משרדנו נתקל בנהגים אשר לא הבינו את חומרת צבירת נקודות משרד הרישוי ומיהרו לשלם את הדוחות תנועה אשר נרשמו להם. תשלום דוח תנועה הנושא בתוכו נקודות משרד הרישוי יגרום באופן אוטומטי לצבירת נקודות משרד הרישוי דבר אשר עלול בסופו של יום להוביל לפסילת רישיון הנהיגה וביצוע אמצעי תיקון שונים לצורך חידושו.

לא אחת נתקלנו בנהגים אשר רק לאחר שרישיונם נפסל על ידי משרד הרישוי נגשו למשרדנו לצורך בדיקת מצבם המשפטי אך בעת הזו הפנייה הייתה מאוחרת מדי. למרבה הצער אילו היו פונים קודם לכן כאשר נרשם להם דוח התנועה היה ניתן בקלות לעזור להם ולשמור על רישיונם. טיפול בדוח תנועה ומחיקת נקודות משרד הרישוי באמצעות עורך דין תעבורה בחיפה הינו עניין חשוב לכל נהג בישראל בפרט לנהגים מקצועיים אשר רישיון הנהיגה שלהם משמש אותם לצורך פרנסתם.

נרשם לכם דוח תנועה? אל תקלו ראש בכך ותתעלמו מנקודות משרד הרישוי הרשומות לצדו, צרו קשר עם משרדנו בהקדם האפשרי ואנו נסייע לכם להבין מהו מצבכם המשפטי וכיצד יכולים אתם להתמודד עם דוח זה באופן הטוב ביותר תוך מזעור נזקים ושמירה על רישיונכם. 

מחפש עורך דין תעבורה בחיפה? מחפש עורך דין תעבורה בקריות? קיבלת דוח תנועה? מוזמן להתקשר לעו"ד אביב מזרחי 0504-399-440.

הערה:

מאמר זה מאגד מידע כללי וראשוני ואינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. אין להסתמך על הכתוב מבלי להתייעץ עם עורך דין העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת החלטה. הדברים נכונים למועד כתיבתם בלבד, ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת.

על כותב המאמר:

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בתיקים פליליים, הליכים משמעתיים ותיקי תעבורה. בין היתר המשרד מייצג נאשמים וחשודים בעבירות סמים, נהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות, עבירות כלכליות, עבירות אלימות, עבירות מרמה, עבירות אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, עבירות תעבורה, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, צווי הגנה, ערעורים, ועדות שחרורים, בקשות לשינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי
אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

הצלחות המשרד
ערר שעורך דין אביב מזרחי הגיש בעניין עילת סגירה של תיק התקבל על ידי הפרקליטות הפלילית בחיפה. כתוצאה מכך הרישום הפלילי של לקוחת המשרד נמחק למרות שבתחילה הואשמה בעבירות חמורות של התעללות בילדים.

לקוחת המשרד עבדה כמטפלת פרטית של שני ילדים קטינים. לאחר שסיימה את עבודתה עם הילדים הסתכסכה עם אימם בעקבות וויכוח סתמי ברשת החברתית "פייסבוק". בעקבות

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של לקוח המשרד שנחשד בגניבת אופנוע בתל אביב אך בית המשפט קיבל את טענותיו של עורך דין אביב מזרחי וקבע כי ישוחרר למעצר בית.
הצלחות המשרד
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של לקוח המשרד שנחשד בגניבת אופנוע בתל אביב אך בית המשפט קיבל את טענותיו של עורך דין אביב מזרחי וקבע כי ישוחרר למעצר בית.

באחת משעות הלילה הקטנות אופנוע יוקרתי נגנב בצפון תל אביב. פחות משעה לאחר הגניבה לקוח המשרד נעצר על ידי שוטרים שהוא מתחבא מאחורי חונה בסמוך

בית המשפט האריך ללקוח המשרד מאסר מותנה והטיל עליו ענישה שיקומית לאחר שהורשע בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגה תחת השפעה סמים.
הצלחות המשרד
בית המשפט האריך ללקוח המשרד מאסר מותנה והטיל עליו ענישה שיקומית לאחר שהורשע בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגה תחת השפעה סמים.

נגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה המייחס לו עבירות החזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגה בשכרות (תחת השפעת סמים).  על אף

דילוג לתוכן