חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סגירת תיק עבירה של מעשה מגונה בפומבי ללא הגשת כתב אישום

סגירת תיק עבירה של מעשה מגונה בפומבי
תוכן עניינים

סגירת תיק עבירה של מעשה מגונה בפומבי – חתירה לנצחון ללא פשרות הובילה לסגירה ללא כתה אישום!

לקוח המשרד שהינו אדם נורמטיבי בשנות ה-30 בחייו הואשם על ידי שתי קטינות כי חשף את עצמו בפניהן בחוף הים. חשוב לציין כי לקוח המשרד עוכב לחקירה ונחקר באזהרה מספר שבועות לאחר שלכאורה התרחש אותו מקרה. דהיינו, הוא כלל לא הואשם בדבר בסמוך למעשה הנטען אלא זמן מה לאחר מכן. חשוב להדגיש כי באותו יום שבו נטען כי ביצע את העבירה המיוחסת לו איש לא פנה אליו, דיבר אותו או האשים אותו בדבר.

לקוח המשרד נחקר באזהרה בחשד לביצוע עבירת מין מסוג מעשה מגונה. הוא הכחיש את המיוחס לו וטען כי באותו יום יצא לריצה ספורטיבית בחוף הים אולם לא פנה לאיש ולא עשה דבר לאיש. בנוסף, לקוח המשרד טען שלא היה מודע לנוכחותן של קטינות ולא עשה שום מעשה מיני שיכול להיחשב לעבירה של מעשה מגונה. בנוסף טען כי לאחר שסיים את הריצה ישב והתעסק בטלפון הנייד שלו מבלי שחשף את עצמו או נגע באיבר מינו.

חשוב לציין שעבירת של מעשה מגונה נחשבת לעבירת מין חמורה למדי שהעונש שקבוע לצדה עומד על 3 שנות מאסר כעונש מקסימלי. קראו עוד בהקשר זה במאמר שכתבתי על העבירה של מעשה מגונה.

כמו כן אין זה סוד שרישום פלילי של עבירת מין נושא עמו משמעויות והשפעות קשות על חייו של האזרח שבעניינו קיים הרישום. כפי שידוע לכל, הציבור מוקיע את עברייני המין ולמרבה הצער גם את אלו שהואשמו על לא עוול בכפם בעבירות שמעולם לא ביצעו. לאנשים שמתויגים כעברייני מין ישנם קשים במציאת עבודה או התקבלות למשרות ציבוריות.

תיק החקירה בעניינו של הלקוח הועבר לטיפולה של הפרקליטות הפלילית בחיפה ונותר פתוח במשך עשרה חודשים ללא התקדמות כלשהי. העובדה שהתיק נותר בסטאטוס פתוח במשך חודשים ארוכים פגעה בחשוד ובין היתר מנעה ממנו מלהתקבל למשרה שדורשת סיווג ביטחוני גבוה.

עורך דין אביב מזרחי הגיש לפרקליטות הפלילית בקשה מנומקת לסגירת התיק בטענה כי אין כל ראיה שהחשוד ביצע עבירה כלשהי וכי ככל הנראה מדובר באי הבנה של המתלוננות. בנוסף, עורך דין אביב מזרחי טען כי לקוח המשרד הינו אדם נורמטיבי ללא עבר פלילי קודם שמנהל אורח חיים תקין ללא מעורבות בפשיעה.

בסופו של דבר, לאחר מספר פניות לפרקליטות הפלילית היא החליטה לקבל את בקשתו של עורך דין אביב מזרחי ולסגור את התיק ללא הגשת כתב אישום. התוצאה הסופית הינה שההליכים הפליליים נגד לקוח המשרד הופסקו והתיק נסגר ללא הגשת כתב אישום כך שגם רישומו הפלילי של הלקוח נותר נקי וללא הרשעות.

תמונה של ההודעה : סגירת תיק עבירה של מעשה מגונה בפומבי

סגירת תיק עבירה של מעשה מגונה בפומבי
שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי
אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

הצלחות המשרד
ערר שעורך דין אביב מזרחי הגיש בעניין עילת סגירה של תיק התקבל על ידי הפרקליטות הפלילית בחיפה. כתוצאה מכך הרישום הפלילי של לקוחת המשרד נמחק למרות שבתחילה הואשמה בעבירות חמורות של התעללות בילדים.

לקוחת המשרד עבדה כמטפלת פרטית של שני ילדים קטינים. לאחר שסיימה את עבודתה עם הילדים הסתכסכה עם אימם בעקבות וויכוח סתמי ברשת החברתית "פייסבוק". בעקבות

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של לקוח המשרד שנחשד בגניבת אופנוע בתל אביב אך בית המשפט קיבל את טענותיו של עורך דין אביב מזרחי וקבע כי ישוחרר למעצר בית.
הצלחות המשרד
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של לקוח המשרד שנחשד בגניבת אופנוע בתל אביב אך בית המשפט קיבל את טענותיו של עורך דין אביב מזרחי וקבע כי ישוחרר למעצר בית.

באחת משעות הלילה הקטנות אופנוע יוקרתי נגנב בצפון תל אביב. פחות משעה לאחר הגניבה לקוח המשרד נעצר על ידי שוטרים שהוא מתחבא מאחורי חונה בסמוך

בית המשפט האריך ללקוח המשרד מאסר מותנה והטיל עליו ענישה שיקומית לאחר שהורשע בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגה תחת השפעה סמים.
הצלחות המשרד
בית המשפט האריך ללקוח המשרד מאסר מותנה והטיל עליו ענישה שיקומית לאחר שהורשע בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגה תחת השפעה סמים.

נגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה המייחס לו עבירות החזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגה בשכרות (תחת השפעת סמים).  על אף

דילוג לתוכן