חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סגירת שלושה תיקים של אלימות במשפחה

תוכן עניינים

פרודתו של לקוח המשרד הגישה נגדו מספר תלונות שווא בגין אלימות שלא הייתה ולא נבראה. עורך דין אביב מזרחי הצליח לשכנע את התביעה המשטרתית לסגור את כל התיקים.

בדומה למה שקורה ללא מעט זוגות, היחסים בין לקוח המשרד לבת זוגו ואם ילדיו עלו על שרטון. הסכסוך הזוגי בין השניים הוביל לעימותים מילוליים לא פשוטים כפי שקורה במקרים רבים אחרים. למרבה הצער, בת זוגו לשעבר של לקוח המשרד בחרה להגיש נגד לקוח המשרד מספר תלונות שווא מכוערות שמייחסות לו עבירות אלימות שבוצעו לטענתה כלפיה וכלפי הילדים המשותפים של בני הזוג.

בהזדמנות אחת, בת הזוג לשעבר טענה כלפי לקוח המשרד כי נתן לה סטירה ושבר את הטלוויזיה. נוכח התלונה האמורה לקוח המשרד נלקח לחקירה באזהרה בגין עבירות של תקיפת בת זוג וגרימת נזק לרכוש במזיד. לקוח המשרד הכחיש את המיוחס לו והבהיר שלא היו דברים מעולם. בתום החקירה המשטרתית הוא שוחרר בתנאים מגבילים של הרחקה ואיסור יצירת קשר.

לאחר המקרה האמור, בני הזוג הסדירו את יחסיהם, השלימו ואף חזרו לגור ביחד. בחלוף מספר חודשים, ולאחר ריב נוסף שהתגלע ביניהם, המתלוננת הגישה נגד לקוח המשרד תלונת שווא נוספת שמייחסת לו את אותם מעשים שלכאורה ביצע במקרה הקודם (תקיפת בת זוג וגרימת נזק לרכוש- לטענתה שבר חפצים בבית). לאחר חקירה קצרה, לקוח המשרד שוחרר פעם נוספת בתנאים מגבילים דומים לאלו שהושתו עליו לאחר המקרה הראשון.

גם לאחר מקרה זה, לקוח המשרד חידש את היחסים עם בת זוגו ואף חזר לגור עמה. לאחר ריב נוסף בין השניים, המתלוננת הגישה נגד לקוח המשרד תלונת שווא מכוערת במיוחד ובמסגרתה טענה כי הוא היכה את ילדיהם הקטנים של בני הזוג.

גם בפעם הזו לקוח המשרד נלקח לתחנת המשטרה ונחקר באזהרה בחשד לתקיפת קטין על ידי אחראי. אולם הפעם, נוכח חומרת העבירות, הקצין התורן שהיה במשמרת בתחנה באותה העת החליט לעצור את לקוח המשרד ולבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט. ביום שלמחרת לקוח המשרד שוחרר בבית המשפט לאור החולשה הראייתית.

לאור כל התלונות האמורות, לקוח המשרד נותר עם שלושה תיקים משטרתיים פתוחים שריחפו כעננה מעל ראשו. תיקי חקירה משטרתיים שנותרו פתוחים מכונים גם תיקי מב"ד (ממתין לבירור דין). הם נושאים עמם השלכות קשות על חייו של האזרח לאור העובדה שהם מוגדרים כתיקים פתוחים. בין היתר הם יסכלו בוודאות בקשה לקבלת רישיון נשק, התמודדות למכרז ממשלתי ואפילו קבלת ויזה למדינה זרה.

התיק העיקרי הגיע לטיפולה של התביעה המשטרתית שלוחת כפר סבא. כחלק מייצוג הלקוח עורך דין אביב מזרחי פנה בבקשה מנומקת לתביעה המשטרתית של שלוחת כפר סבא וביקש לסגור את תיק החקירה ולנקות את החשוד מתלונות השווא שהוגשו כלפיו.

בין היתר, עורך דין אביב מזרחי הדגיש את העובדה כי על אף טענותיה של המתלוננת בדבר אלימות, היא מעולם לא פנתה בזמן אמת לכל גורם רפואי או תיעדה חבלה כלשהן שנגרמו לה. בנוסף, צוין השיהוי הניכר שבין האירועים הנטענים ובגין הגשת התלונה. לייצוג באזור השרון קראו גם על עורך דין פלילי בכפר סבא.

בסופו של דבר התביעה המשטרתית שלוחת כפר סבא קיבלה את הבקשה של עורך דין אביב מזרחי והורתה על סגירת התיק במשטרה. המשמעות הינה שהחשדות מעל הלקוח הוסרו וההליכים הפליליים בעניינו הופסקו.

שתפו את המאמר
Picture of אודות כותב המאמר אביב מזרחי
אודות כותב המאמר אביב מזרחי

כותב המאמר הינו עורך דין אביב מזרחי בעל משרד עצמאי שעוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי החל משלב החקירה ועד להליכים המתקיימים בבית המשפט. בין היתר המשרד מתמחה בייצוג בעבירות סמים, נשק, אלימות, מרמה, אלימות במשפחה, עבירות צבאיות, הליכים משמעתיים, עבירות מין, הליכי מעצר, הליך של הסדר מותנה, ייעוץ לפני חקירה, צווי הרחקה, ערעורים, ועדות שחרורים, שינוי עילת סגירה ומחיקת רישום פלילי.

אין במידע המופיע באתר כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ואין באמור כדי להוות מענה לנסיבות מקרה קונקרטיות ו/או ספציפיות, לחוות דעה או להביע עמדה ביחס למקרה מסוים.

עוד מאמרים שיוכלו לעניין אותך...

הצלחות המשרד
ערר שעורך דין אביב מזרחי הגיש בעניין עילת סגירה של תיק התקבל על ידי הפרקליטות הפלילית בחיפה. כתוצאה מכך הרישום הפלילי של לקוחת המשרד נמחק למרות שבתחילה הואשמה בעבירות חמורות של התעללות בילדים.

לקוחת המשרד עבדה כמטפלת פרטית של שני ילדים קטינים. לאחר שסיימה את עבודתה עם הילדים הסתכסכה עם אימם בעקבות וויכוח סתמי ברשת החברתית "פייסבוק". בעקבות

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של לקוח המשרד שנחשד בגניבת אופנוע בתל אביב אך בית המשפט קיבל את טענותיו של עורך דין אביב מזרחי וקבע כי ישוחרר למעצר בית.
הצלחות המשרד
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של לקוח המשרד שנחשד בגניבת אופנוע בתל אביב אך בית המשפט קיבל את טענותיו של עורך דין אביב מזרחי וקבע כי ישוחרר למעצר בית.

באחת משעות הלילה הקטנות אופנוע יוקרתי נגנב בצפון תל אביב. פחות משעה לאחר הגניבה לקוח המשרד נעצר על ידי שוטרים שהוא מתחבא מאחורי חונה בסמוך

בית המשפט האריך ללקוח המשרד מאסר מותנה והטיל עליו ענישה שיקומית לאחר שהורשע בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגה תחת השפעה סמים.
הצלחות המשרד
בית המשפט האריך ללקוח המשרד מאסר מותנה והטיל עליו ענישה שיקומית לאחר שהורשע בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגה תחת השפעה סמים.

נגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה המייחס לו עבירות החזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגה בשכרות (תחת השפעת סמים).  על אף

דילוג לתוכן